Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Zijn toch altijd sowieso meningen hier? Mijn mening? Een midi file en accapella van het net rippen in je daw importeren en er een beatje onderzetten maakt nog géén track. Het is een kunstje wat op mij i.i.g. Geen indruk maakt. Als anderen er wel van kunnen genieten dan is dat natuurlijk hun mening. Die net zo (ir)revelant is als de mijne![]()

Zijn toch altijd sowieso meningen hier? Mijn mening? Een midi file en accapella van het net rippen in je daw importeren en er een beatje onderzetten maakt nog géén track.
ik zou dat niet willen vergelijken, andere toonsoort, eigen interpretatie eigen begeleiding etc etcNatuurlijk is het wel een track, overigens, ik kan me herinneren dat jij exact hetzelfde gedaan hebt toen je een 'remix' van moments in love (art of noise) maakte en die hier neer postte.
Ik respecteer je muzikale kennis, maar hier sla je toch echt de plank volledig mis.

Dat ga ik niet doen raphie, ik vind thread kaping ter verheerlijking van je eigen werk not done op een forum namelijk.
ok, faded moments
mag jij even aangeven Quif wat er meegenomen is van het orgineel, dit puur ff om aan te geven wat het veschil is met een midi file importeren en er een beatje onder plakken

Da's een beetje jammer quif, eerst de grote broek aan trekken en dan de keutel intrekkenDat ga ik niet doen raphie, ik vind thread kaping ter verheerlijking van je eigen werk not done op een forum namelijk.
Mijn punt heb je helaas gemist die ik probeerde te maken. Wat ik bedoelde is dat je wat iemand ook doet op een forum tot op het bot kan afkraken onder het mom van je eigen mening. Dat is heel eenvoudig namelijk en dient eigenlijk geen enkel doel behalve het proberen jezelf belangrijker te maken op een forum. Ik trap daar niet in en kijk daar doorheen.
Ik heb dit al eens eerder gezegd maar mijn mening is dat als je echt verstand van dingen hebt je in staat bent om mensen tips uit je eigen ervaring mee te geven. Dan kun je nog steeds super kritisch zijn maar mensen hebben er wel wat aan. Jij kiest voor een andere aanpak die ik erg negatief vind overkomen. Ook met dit weer ben je weer op zoek naar bevestiging dat je goed bezig bent met je muziek. Wat boeit dat nou hoe goed je wel of niet bent?
nou dan zijn we het daarover eens, ben ik i.i.g. De eerste die in dit topic de daad bij het woord voegt, met een voorbeeld, ipv de zijlijn een beetje lopen te stokenJa joh, ga weer lekker je eigen snaarstrakke trackje hier schaamteloos neerplempen
Gaan we weer lekker discussieren over waarom jouw track veel beter is dan de track waar het in deze thread om gaat......
Man man man..
nou dan zijn we het daarover eens, ben ik i.i.g. De eerste die in dit topic de daad bij het woord voegt, met een voorbeeld, ipv de zijlijn een beetje lopen te stoken