hardcore voor de simpele zielen

Meer uptempo Acid.. Leuk man, Rebirth!! :D

Origineel geplaatst door Cornerman
Geinig , heb je dit in een keer met een 303 en 808 opgenomen ?

Is dat een serieuze vraag? Je denk toch niet dat ik eerste de 303 en dan 808 op ga nemen ofzo :)

Origineel geplaatst door sander
Is dat een serieuze vraag? Je denk toch niet dat ik eerste de 303 en dan 808 op ga nemen ofzo :)

waarom niet man, doe is gek, gooi je haar los! :D

ehm eigenlijk wel ja. Had gekund toch ? of niet ? Ach ik heb nooit het plezier mogen beleven om met 1 van beide te kunnen werken. :)

wat is hier zo hardcore aan ?!
klinkt meer als acid voor de simpele zielen......

bpms zijn te laag voor Hard Core verder doet het mij denken aan [persoonlijke mening] rotzooi wat ik door het toilet spoel [/persoonlijke mening] de TB303 klinkt wel grappig maar is te panisch voor mijn smaak...

Peez Tron

Origineel geplaatst door endonyx
wat is hier zo hardcore aan ?!
klinkt meer als acid voor de simpele zielen......

idd...

Het is meer dat als je dit vergelijkt met m'n andere muziek, dan is het toch wel een stukkie harder/sneller.
Vandaar. Mot toch iets neerzetten! :maffia:

oke ... dach al niet dat je het al te serieus bedoelde ;)

Wel leuk..; klinkt lekker vuil zoals de meeste dutch acid...
mischien moet je dat toch es meer uitwerken, we zijn namelijk op zoek naar enkele acid nummers voor een release op klein labeltje.. allemaal limited stuff, geen herpersingen..
dj frantik van op het acid house forum heeft ook al een bangelijke demo gestuurd.

laat maar nog zulke (iets beter en minder voor de gein) nummers komen!

nauw nee, het blijft gewoon voor de lol. Ik ga niet m'n best doen om iets te maken wat andere goed vinden.
Zowieso, is mijn style toch anders dan dit nummer. Ik zend ook geen demo's. Heb al een vaste plek :)

nauw nee, het blijft gewoon voor de lol. Ik ga niet m'n best doen om iets te maken wat andere goed vinden.
Zowieso, is mijn style toch anders dan dit nummer. Ik zend ook geen demo's. Heb al een vaste plek :)

muziek maken is altijd voor de lol, vind ik toch. Mijn vorig bericht was eigenlijk slecht verwoord, maar soit.. Er zijn enkele van je acid tracks die ik al goed vind.. De detroit dingen vind ik dan weer minder.
Deze track vind ik nu ook niet echt beluisterbaar, maar enigsinds verrassend.. En qua vaste plek.. tja.. no comment hier op hoor. je doet maar.

huh, das toch nioet zo moeilijk? Was jij niet in toe de nog veel hardere dingen dan dit?

hard is een abstract begrip..
ik kan evengoe genieten van een 80 bpm ambient nummer, als van een 165 bpm acidtechno nummer..
is trouwens meer typical dutch chaotische hardheid.. beetje stijl van beverly hill 808303

Back