X0XB0X bouwer gezocht.

Djones

Stamgast
Ik heb recentelijk een half in elkaar gezette X0XB0X over gekocht van iemand.
Maar gezien ik nul verstand van elektronica heb, denk ik niet dat het verstandig is als ik zelf aan de slag ga :)
Dus tja is hier iemand met ervaring die mij zou willen helpen en deze voor een 'schappelijk' prijsje in werkende staat kan krijgen?

Momenteel verkeerd de X0XB0X in de volgende staat:

- alle solderingen zijn gesoldeerd met een te lage temperatuur en moeten nagelopen (gesoldeerd) worden.
- ic's in het synthgedeelte zijn op het bord gesoldeerd niet in een socket. In het digitale gedeelte zijn de ic's wel in een socket geplaatst.

ik kan je niet echt helpen, maar zie wel een bui hangen:

Als er gesoldeerd is met een te lichte (of zware) soldeerbout zijn er mogelijk componenten te lang (te) warm geweest en overleden. Ik hoop dat 't goed komt ;)

ik kan je niet echt helpen, maar zie wel een bui hangen:

Als er gesoldeerd is met een te lichte (of zware) soldeerbout zijn er mogelijk componenten te lang (te) warm geweest en overleden. Ik hoop dat 't goed komt ;)

Hmm, dat is toch wel licht zorgelijk :erm:
Ben gelukkig al benaderd door een synthforumer die 'm wel even wil bekijken, en hopelijk valt het mee met de schade :)

Dat was die in nijmegen, jij was me dus voor :P

Succes!

Dat zou best kunnen dat ie uit nijmegen kwam.
De mankementen-tekst heb ik rechtstreeks gekopieerd van de originele advertentie, en ik was al benieuwd of het iemand opvallen ging :)
En excuses dat ik je voor was, toevallig was ik de eerste die erop reageerde en kon het apparaat voor een prikkie overnemen.
Nu nog hopen dat ie het ooit gaat doen.

Back