oozi
Ouwe rot
tsja..hij is best vet en hij ziet er zowiezo echt retemooi uit tussen de rest van m'n spullen maar ik heb dan eindelijk besloten om 'm weg te doen. reden: ik doe er te weinig mee en hoewel de geluiden ook wel erg lekker zijn blijken ze voor mij niet echt bruikbaar. geen manual (daar ga ik nog iets aan proberen te doen), mist een paar pot-caps (tempo, hi & lo conga) en een paar krasjes, maar hij is gebouwd als een tank en hij loopt als een trein. ongeveer anderhalf jaar geleden door bert (van synthon?) volledig gereviseerd.
ik wil eigenlijk alleen ruilen, tegen een Yamaha A3000(v2?) sampler. dat zit qua 2e hands prijs ook wel zo'n beetje in dezelfde prijsklasse. heel misschien ook wel een andere ruil, voor goeie fx of een multiband compressor (tc electronic triple-c stereo), maar m'n voorkeur gaat dus uit naar de yamaha. als over een paar weken blijkt dat ruilen lastig wordt dan wil ik 'm nog wel voor cash wegdoen maar in 1e instantie alleen ruil.
plaatje van de LinnDrum:
ik wil eigenlijk alleen ruilen, tegen een Yamaha A3000(v2?) sampler. dat zit qua 2e hands prijs ook wel zo'n beetje in dezelfde prijsklasse. heel misschien ook wel een andere ruil, voor goeie fx of een multiband compressor (tc electronic triple-c stereo), maar m'n voorkeur gaat dus uit naar de yamaha. als over een paar weken blijkt dat ruilen lastig wordt dan wil ik 'm nog wel voor cash wegdoen maar in 1e instantie alleen ruil.
plaatje van de LinnDrum: