• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TE RUIL] LinnDrum LM-2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

oozi

Ouwe rot
tsja..hij is best vet en hij ziet er zowiezo echt retemooi uit tussen de rest van m'n spullen maar ik heb dan eindelijk besloten om 'm weg te doen. reden: ik doe er te weinig mee en hoewel de geluiden ook wel erg lekker zijn blijken ze voor mij niet echt bruikbaar. geen manual (daar ga ik nog iets aan proberen te doen), mist een paar pot-caps (tempo, hi & lo conga) en een paar krasjes, maar hij is gebouwd als een tank en hij loopt als een trein. ongeveer anderhalf jaar geleden door bert (van synthon?) volledig gereviseerd.
ik wil eigenlijk alleen ruilen, tegen een Yamaha A3000(v2?) sampler. dat zit qua 2e hands prijs ook wel zo'n beetje in dezelfde prijsklasse. heel misschien ook wel een andere ruil, voor goeie fx of een multiband compressor (tc electronic triple-c stereo), maar m'n voorkeur gaat dus uit naar de yamaha. als over een paar weken blijkt dat ruilen lastig wordt dan wil ik 'm nog wel voor cash wegdoen maar in 1e instantie alleen ruil.

plaatje van de LinnDrum:

Attachments

• linndrum_comp.jpg
    linndrum_comp.jpg
    87,9 KB · Bekeken: 105
s2800i

s2800i

mocht je alsnog belang hebben in een akai s2800i dan heb ik die voor je in de aanbieding.
Gr, Bart

Origineel geplaatst door dob
Hell yeah!!

:slotje:
eeuh, ik had hem al gesloten, maar nu zie ik dat jij het topic helemaal niet gestart hebt... oozi?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back