Dune 2 is verkrijgbaar

hehe, Nee Nee,, is zelfs front pagina nieuws vind 'k !!?

Ow haha ik dacht een remake van het spel, voor de ipad ofzo :)

hahaha, ik zal mij ook al spice harvesten bij het lezen vd titel... 8)

Ja okey,, 'k zou ni weten hoe de titel anders te hebben genoemd :)

Attachments

• Dune2.jpg
    Dune2.jpg
    81,9 KB · Bekeken: 116
"With a maximum reserve of 8320 oscillators at full polyphony, DUNE 2 is a true unison monster, unlikely to ever run out of oscillators"

Dat zou toch best wel dik moeten kunnen klinken.

"With a maximum reserve of 8320 oscillators at full polyphony, DUNE 2 is a true unison monster, unlikely to ever run out of oscillators"

Blijft software natuurlijk, dus zal wel niet.:D

da's jouw'n mening idd, zo zijn anderen weer van mening dat jij ondanks je keiharde warez nog steeds geen echt vette nummers maakt...
heb ik van lezen schrijven... (soort van horen zeggen maar dan anders zeg maar... hoor)
altijd grappig, hoe je zaken altijd weer een persoonlijk tintje wil geven.
gewoon bij het onderwerp blijven.

Take is easy '6' !! Maar mss wel iets van waar,,, Da's mss omdat ie zoals zovelen,, er té technisch mee bezig is...
Ik word zelf moe van nieuwe dingen te installeren en te programmeren,, maar van een nieuwe track op te nemen,, er volledig in op te gaan, en het resultaat krijgen zoals ik wil,,
daar moet ik 3 dagen van recuperen,, en met de jaren wordt dat zeker ni beter,, "

Soit, De Dune2 presets bij de demo zitten al goed in elkaar,, en bij de full zijn't er >500 !!
Gewoon direct nen track mee opnemen zou ik zeggen !! Dat kan zelfs met de demo, want ik hoor precies geen onderbrekingen..

Klinkt behoorlijk goed,maar laat ik het maar bij de 30 jarige oude samples houden van de kurzweil reeks.

Oorspronkelijk geplaatst door VasC Bekijk bericht

Blijft software natuurlijk, dus zal wel niet.

Edit: zelfcensuur :) :Inderdaad. Dus het zal een beetje anders klinken dan hardware...Behalve als je met je moog een zelfde aantal oscillatoren kunt toveren (over dik, vet en andere adjectieven niet gesproken). Een hele hoop oscillatoren klinkt inderdaad als een dikke brij,behalve als je de phase leuk onder control hebt.

Softwarematig kan je nu eenmaal dingen doen die je met hardware niet kan (x aantal oscillatoren is nu maar een stom voorbeeld), daarom is het een niet beter dan het ander.

Laatst gewijzigd:
Okey - Okey !! :) En Ja, Off course !! Die is echt vet,, en mss is deze wel de Sylenth opvolger ??

Back