Devon-Miles
Ouwe rot
Had hem ook al in het hip-hop topic geplaatst maar ook nog even zo. (promotie he
)
)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)
zitten hier ook platenbonzen en/of A&R's dan?

.

zitten hier ook platenbonzen en/of A&R's dan?
Hooguit een paar gekkies die zichzelf hebben ingeschreven bij de kvk als label en zich zo voordoen.... Maar de echte bigboys hebben het natuurlijk te druk om een forumpje te checken waar matige muziek geupload wordt.
Wat een extreem matige, zelfrelativerende of arrogante (weet nog niet hoe ik hem precies moet opvatten) opmerking. al helemaal als je zelf muzikant bent en altijd openstaat voor progressie, contact met anderen en verbetering van jezelf en je producties.
Kan me anders nog best voorstellen dat een A&R hier zou checken.
Instrumentale Hip Hop lijkt me vooral in Nederland erg moeilijk aan de man te brengen, is er al iemand of iets op die markt?

Het is natuurlijk niet voor niets dat dat bijna niet voorkomt... Rap is onstaan onder jongeren in de achterbuurten van NY. Ze waren te arm om dure drumcomputers of andere instrumenten te kopen, dus begonnen ze wat te klappen en te trommelen met de handen, en later te beatboxen. Gecombineerd met rhymen etc enz. Het gaat juist om die "zang"!!
Opzich wel grappig, die arme jongens deden meer met minder, terwijl hier op het forum de meeste juist minder met meer doen![]()
De waarheid is hard gap! Maar omdat je blijkbaar "open staat" voor verbetering van je productie(s) heb ik je track eens geluisterd zodat ik een eerlijk oordeel kan vellen..

De waarheid is hard gap! Maar omdat je blijkbaar "open staat" voor verbetering van je productie(s) heb ik je track eens geluisterd zodat ik een eerlijk oordeel kan vellen.
Het is niet slecht maar er ontbreekt wat en dat is zang, of rap, of bars, of hoe je het noemen wilt. Het lijkt mij voor een MC ook erg lastig om hier iets overheen te spitten.
Het is ook wel een erg "volle" track voor het gehoor, en ook een beetje langdradig, maar dat wordt wellicht minder met een MC. Misschien is het ook iets om je arrangement (dus niet je mix) eens op de schop te nemen.