Posy - Up We Go

skies

Klats, Boink, Klets
Voor wie het weten wil: Deze track gaat over een muziek-robot die wordt geassimileerd door de Borg. Met bepaalde gevolgen... Zie je het een beetje voor je? :D

Productietechnisch weinig tot niets op aan te merken. Helemaal prima. Maar inhoudelijk, gast! :D. Voor de creativiteit in elk geval een dikke voldoende :).

Ja, 'k vond 'm leuk! :D
Zou wel 'n tekenfilmpje bij passen..

Goed gedaan, hoor! Ik moest hier en daar lachen en dat doe ik niet vaak bij muziek! :D

Thanks allen :)

Het is overigens zo dat het hele 'Borg' idee pas kwam nadat ik op het idee kwam iets te doen met heel veel pratende stemmen. En van 't een komt 't ander ;)

Ik twijfel alleen nog of ik er nou "We are the Borg" van moet maken. Dat was het in eerste instantie, maar "the" heb ik er uit gehaald omdat het dan een wat stevigere statement is, dacht ik, misschien...

Heel erg skies en heel mooi!
Ik zou 'the' weglaten inderdaad, en daarnaa hoor ik 'borgish' ... ook mooi!
En het vocodertje met die vette biet man man
mooi mooi mooi!

hij's geitig idd maar qua nootjes is het wel de hele tijd B-A-D... of is dat de bedoeling qua hidden code :dubbel:

1996%20Bjorn%20Borg%20underwear%20_Marie%20Claire%20Oct%2096%20p208_.jpg

hij's geitig idd maar qua nootjes is het wel de hele tijd B-A-D... of is dat de bedoeling qua hidden code :dubbel:
Wie weet :D De afbeelding snap ik alleen niet...
Ik weet wel dat ik de akkoorden volgens mij ergens van ken. Maar ik ben er nog steeds niet achter waarvan. De grap is dat het eerst andere accoorden waren maar die vond ik :bekdicht:. Dus toen kwam ik hier op en grappig genoeg paste de baslijn en het 'tok' melodietje er nog steeds bij.

Vind em weer helemaal leuk.. erg lekkere productie.. en ik ben ook helemaal fan van die maffe, vrolijke, freaky geluidjes die je erin hebt gestopt :) Beetje "office space" style :D

TOP track!! :okdan:

Errug leuk :okdan:

Back