Hallo, ik zag dat in het verleden er hier interesse heerste in de EP-100 Echopet en ik wil die van mij verkopen voor slechts 75 euro. Dat is echt een minimum voor mij want het ding is eigenlijk te leuk en eet ook weer niet zo veel ruimte op. Ik hoop dat iemand anders iets leuks er mee kan doen in plaats van in mijn kast staan. Anders hou ik hem voor het geval mijn hobby ooit weer eens terugkomt. Ik heb hem gebruikt voor allerlei opnames en mixes, in de jaren '90 vooral, maar ik heb aan het opruimen geslagen.
Hier is een link naar een youtube video waar iemand hem hangt aan een Boss Dr 110 drummachine (halverwege wordt het grappig). Hier een link naar een kort stukje waar ik hem gebruikte voor het mixen van effecten op gitaar (de feedback) en stem en andere geluidjes. Ik heb dat nog niet digitaal kunnen nabootsen, of niet zo intuitief tenminste. Op marktplaats kun je dit ook terugvinden als je liever daar opereert.
Volledig analoog: bucket-brigade device (BBD)
Delay range: 20m-200ms
Traploze regelaars voor Echo volume, Tone, Repeat and Delay
Twee kanalen input, onafhankelijk regelbaar
Peak LED voor input
Outputs voor Mix en Delay gescheiden
Aansluiting voor voetschakelaar
Output level schakelaar (0/-20/-40dB)
Freq. 80Hz-3.5Khz
Met orginele handleiding, slechts 2 kantjes A4, maar wel met electronisch bouwschema afgedrukt. Handig voor troubleshooting of verbouwing.
Tot slot een foto:
Hier is een link naar een youtube video waar iemand hem hangt aan een Boss Dr 110 drummachine (halverwege wordt het grappig). Hier een link naar een kort stukje waar ik hem gebruikte voor het mixen van effecten op gitaar (de feedback) en stem en andere geluidjes. Ik heb dat nog niet digitaal kunnen nabootsen, of niet zo intuitief tenminste. Op marktplaats kun je dit ook terugvinden als je liever daar opereert.
Volledig analoog: bucket-brigade device (BBD)
Delay range: 20m-200ms
Traploze regelaars voor Echo volume, Tone, Repeat and Delay
Twee kanalen input, onafhankelijk regelbaar
Peak LED voor input
Outputs voor Mix en Delay gescheiden
Aansluiting voor voetschakelaar
Output level schakelaar (0/-20/-40dB)
Freq. 80Hz-3.5Khz
Met orginele handleiding, slechts 2 kantjes A4, maar wel met electronisch bouwschema afgedrukt. Handig voor troubleshooting of verbouwing.
Tot slot een foto: