En de kikker blies zichzelf op.. en op.. en op...

nee, ben inderdaad geen fan van twitter, zou er niet wakker van liggen als het een stille dood zou sterven. Denk altijd maar, ga toch lekker wat (nuttigs) doen met uw leven, of ga eerst een fatsoenlijke mening vormen voordat je die ongenuanceerd uit aan de hele wereld.. oh wacht, dat doe ik nu ook

mja, niemand zit er op te wachten op je mening toch? is mijn mening..
Facebook, twitter, allemaal tijd
killers die je afleiden van wat belangrijk(er) is, doe er daarom ook niks aan en als ik om me heen kijk.. ben ik daar heel blij mee, dat dit allemaal aan mij voorbij gaat.
Soundcloud heb ik (beschamend I know) nooit echt goed begrepen.. heb me rot gezocht op Soundcloud naar de ins/outs, hoe werkt het nu exact, wie ziet nu precies wat?? Ik kreeg het niet fatsoenlijk geordend en vond dat ik moest kiezen tussen "de hele wereld" of "helemaal niemand".. vond ik wat extreem. Later zag ik dat je ook 1-op-1 kon delen of aan een groep.. maar het bleef lastig te ordenen ; volgorde van uploads? Pff een zooitje dus.
Ben wel echt fan van Youtube, als dat ooit mocht verdwijnen -of veranderen in slechte zin- zal ik daar wel verdrietig van zijn.. er zijn niet veel sites waar je letterlijk een avondvullend programma kan samenstellen voor jezelf wat zo ontzettend breed georienteerd is.
Dan te bedenken dat er nog steeds veel mensen zijn zonder internet.. of zonder enige kennis/kunde van het internet ; zonder enige focus of know-how is het internet mss uitdagend, een bodemloze put, 1 grote brei. Maar met een beetje focus, zoals die van een muzikant en zijn passie, is het fantastisch.. muziekgeschiedenis mét beeld.. hoeveel bieb's moest je af om dat allemaal te vinden?? les video's, info over nieuwste gadgets, interviews met je grote voorbeelden.. het houdt niet op.
Als YT ooit betaalde dienst zou worden, zonder die irritante reclames e.d., ik zou het direct doen.. is de keuze TV-box <> Youtube.. dan gaat de TV-box er onherroepelijk uit gewoon, no-brainer voor mij.
Heb het aleens getest voor 3 maanden zonder TV kast, gewoon, om mezelf te bewijzen dat ik het niet zou missen.. binnen een paar weken weet je niet beter, je mist werkelijk niks aan die stomme tv.. tenzij je graag voetbal kijkt misschien of gecharmeerd bent van het mooie HD beeld, is ook wel mooi.. maar zo belangrijk? nee.