Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
YT is eigendom van Google. Fluitje van een cent om op basis van ip-adres, Google mailaccounts aan elkaar te koppelen. En Google weet wie ik ben en wat ik doe. Zo simpel is het. Als je mijn privacy betoog inderdaad volgt, heb je aan dit antwoord voldoende.
maar dat weten ze nu toch ook al? het enige dat ze dan nog meer van je weten is dat je af en toe een lekker muziekje post.
.Er hoeft maar 1 vriend van je je nummer te koppelen met Google, Facebook (dus nu ook whatsapp) of iets dergelijks en al je moeite is voor niks geweest. Ik begrijp je wel maar vind het randje paranoia. Wat ben je nou daadwerkelijk bang te verliezen?
ben wat milder vandaagmaaruh je kan gewoon op YT inloggen zonder op google ingelogd te zijn
google heeft ook de opt out plugin. dan doe je nergens meer aan mee.
Komt je gemoedsrust, en ik elk geval de mijne, ten goede
.Tsja als mailt met mensen die bv gmail account hebben, hebben ze evengoed je data.
Zoals eerder al gezegd liever een groot concern die in de gaten wordt gehouden dan een vaag bedrijf uit een land waar geen controle op mogelijk is.
. Verder met de muziek.Omdat ik geen Google gebruik, alleen bij het zoeken maar dan zonder in te loggen, weten ze niet wie ik ben.

maaruh je kan gewoon op YT inloggen zonder op google ingelogd te zijn
[/QUOTE]
(en dan, close up.. )Jazeker wel! Die staan in de email....
Meestal sluit je af met je naam en in de email staat vaak meer data.
Met een beetje data mining is het verhaal zo rond of we het willen of niet.

Niet getreurd, de waarde van big data daalt al een tijdje, er is simpelweg al zoveel data per persoon dat je er als het ware niks meer aan hebt...![]()

Waar ik me blauw aan erger is dat YT je duwt naar hun Google+ rommel.
Willen ze zo (hatelijk) populair worden als F**kbook...
Ik zie dat meer en meer mensen terugkeren naar Myspace
Cheers,
Exo.![]()