• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Meer oude synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
Nog even een update...

de volgende spullen zijn nog te koop of teruggebracht (ben geen moeilijke man, als het niks is mag je het altijd terugbrengen) en inruilen bij de muziekzaak is een lachertje, dus dat doe ik niet.

Emu Morpheus 275 euro
Emu UltraProteus met 3 romkaarten 300 euro
Kawai K1 Mk3( lol, tis een K1m) 75 euro
Kawai K4 toetsen 150 euro
Gem S2 turbo toetsen 250, of een S2R turbo 175 euro
Microwave 1 325 euro ( laatste piepeltje bracht hem terug, was niet zijn ding)
Evolution Evs1 met manual 60 euro
Kawai Gmega 60 euro
Casio Vz10M 150 euro met ramkaart
Emu Proformance plus voor 50 euro, wel ff outputs nakijken, en ook een adaptertje zoeken
Kenwood kA 990-V versterker, kostte 1650 piek, 175 euro is voor jou
Yamaha DJX keyboardje 75 euro

Ik zoek het volgende:
Nord Modular Keys of Rack, Virus A,B of C

Alleen ophalen bij Alkmaar

Nog even voor de duidelijkheid, het heeft geen zin om minder te bieden, ben al 3 X in prijs omlaag gegaan...dit zijn vaste prijzen.

:peukie:

Update:
opties op de volgende spullen:

Microwave 1
Casio Vz10M met ramkaart

rest is er nog...

Oh ja, ik had nog een 19'' rack 12HE, de eerste die het goedkopste artikel wil hebben krijgt hem gratis :-)
Heb alleen de wielen eraf gehaald.

GEM S2R Turbo lijkt me wel interessant. Kun je er wat meer over vertellen? Ik kan niet zo heel erg veel vinden op WWW. Wel een artikel uit de SOS, maar daar blijft het bij.

Plaatje en 'huidige staat' beschrijving zijn ook erg welkom.

Dank,
JP8

Leek wel een synthforum mini conferentie hier vanmiddag :)

In ieder geval is nu mijn K5000S weg en de Casio VZ10M.
Veel plezier ermee mensen:)

De titel op zich is eigenlijk best wel briljant. Er moeten gewoon meer oude synths komen. ;)

Maar eigenlijk kan het niet. Er komen niet meer oude synths bij dan er al zijn. Of je moet niet zo oude synths toch als oude synths gaan beschouwen. ;)

Laatste prijsverlaging

Laatste prijsverlaging

Emu Morpheus 250 euro
Kawai Gmega 50 euro
Emu Proformance plus voor 45 euro, wel ff outputs nakijken, en ook een adaptertje zoeken
Kenwood kA 990-V versterker, kostte 1650 piek, 165 euro is voor jou
Kawai K1 M 65 euro
Kawai K4 toetsen 135 euro

Als het spul nu niet weg gaat, geef ik het aan mijn wizkid buurjongentje...

Ophalen geen verzending!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back