• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Meer oude synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Vl1
Thread mag op :slotje:
Heb besloten de K1m en de Gmega zelf te houden.
Als er nog eens iemand in de buurt komt mag ie de Opcode meenemen voor naks.
Bedankt mensen :)

:peukie:

is die opcode met voor mac met ADB aansluitig? zoja is ie verkocht aan mij :)

Origineel geplaatst door Vl1
K4 is weg, K1m kan nog want Phase heeft zijn adres nog niet gegeven [stress mode aan/wie het eerst komt, die het eerst maalt/stress mode uit]

vraag me af waarom je mijn adres zo snel nodig had.................

Omdat ik twijfelde over je deal..en hoe kom je erbij dat ik bij je in wil breken man?

Uit zijn email:
[quote/wat moest je met mijn adres? als hier wordt ingebroken ben jij het
> dus. dit weekend ben ik weg, sla je slag joh/quote]

[adresgegevens verwijderd, respecteer een ander's privacy!!!]

Sla jullie slag :duivels:

Last edited by a moderator:
heb Bam Bam ge-emailt of ie het wil verwijderen

ook een mailtje naar sidn.nl de hoster van deze site zal het wel even verwijderen.

Domeinnamen in strijd met de openbare orde of de goede zeden

Artikel 20.1 van het Reglement voor registratie van .nl-domeinnamen geeft eenieder die van mening is dat een bepaalde domeinnaam in strijd is met de openbare orde of goede zeden het recht om een met reden omklede klacht in te dienen bij het College voor Klachten en Beroep.

Daartoe geldt de volgende procedure:

1. Er zijn twee manieren waarop de klacht kan worden ingediend:
schriftelijk door u of door iemand die door u hiertoe is gemachtigd (zoals een advocaat);

op elektronische wijze per e-mail.

2. De klacht dient navolgende informatie te bevatten:
de domeinnaam waartegen de klacht zich richt en de bijbehorende in het Register opgenomen contactgegevens;

naam en contactgegevens van de klager;

gronden van de klacht;

alle relevante stukken die naar het oordeel van de klager zijn klacht ondersteunen.

3. Indien u het beroepschrift schriftelijk indient, dan kan u dat sturen naar:

College voor Klachten en Beroep
T.a.v. het secretariaat
Postbus 9035
6800 ET Arnhem

Indien u het elektronisch wenst in te dienen, dan kan het beroepschrift t.a.v. het College van Beroep via e-mail (secretariaat@cvkb.nl).

4. Voordat het beroep in behandeling wordt genomen, dient u de voor een beroepszaak verschuldigde bijdrage van € 50,- aan het secretariaat van SIDN over te maken:

SIDN
ABN AMRO 60.18.67.165
Arnhem

5. Indien u uw klacht intrekt voordat de klacht door het College voor Klachten en Beroep ter zitting is behandeld, wordt door SIDN € 25,- administratiekosten in rekening gebracht.

6. Indien het College voor Klachten en Beroep uw klacht gegrond verklaart, wordt binnen 14 dagen na de uitspraak van het CvKB de volledige klachtenbijdrage teruggestort op uw rekening.

7. Verdere mededelingen omtrent de behandeling van de klacht, zoals zittingsdatum en datum waarop u kan worden gehoord, volgen van de secretaris van het College voor Klachten en Beroep.

8. Het besluit van het College voor Klachten en Beroep, dat onherroepelijk is, wordt door de secretaris aan u toegezonden. SIDN ontvangt een kopie van die uitspraak en handelt daarnaar. Indien het College uw klacht gegrond verklaart, zal SIDN na ontvangst van de uitspraak het recht op het gebruik van de domeinnaam ontzeggen en de inschrijving ervan in het Register doorhalen. Indien het College de klacht ongegrond verklaart, blijft de domeinnaam op naam van de Houder geregistreerd in het Register en kan de domeinnaam blijven worden gebruikt zoals voorzien in het Reglement.

Aan bovenstaande teksten vallen geen rechten te ontlenen. Hiervoor dient u de diverse officiële regelingen te raadplegen zoals het Reglement voor registratie van .nl-domeinnamen en de CvKB-regeling.

deze thread gaat nu ff lekker op slot en dan ga ik m eens lezen

Ik heb de adresgegevens onmiddelijk verwijderd. Denk na voordat je iemands privacy schend.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back