• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Meer oude synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
graag updates in de thread houden , zo blijft het overzichtelijk

dankjewel

Laatste Update:

Kawai K1m 50 euro
Kawai Gmega 50 euro
Emu Proformance plus voor 45 euro, wel ff outputs nakijken, en ook een adaptertje zoeken
Kenwood kA 990-V versterker, kostte 1650 piek, 165 euro is voor jou
Opcode 64X voor Mac en Win98/ME, 64 midi in/out
Hanz snel zijn met die mixer, heb geld nodig, hehe...Roland VM3100 Mixer in nieuwstaat, midi controller box met 12 audio in en FX 325 euro

:peukie:

da's mooi, heb er een mooi doosje voor gevonden...
Pb. me je even je gegevens en hoe je wilt betalen :)

K4 is weg, K1m kan nog want Phase heeft zijn adres nog niet gegeven [stress mode aan/wie het eerst komt, die het eerst maalt/stress mode uit]

Weg is weg deal, heb nu nog over:

Kawai Gmega
Emu Proformance plus voor, wel ff outputs nakijken, en ook een adaptertje zoeken
Kenwood kA 990-V versterker, kostte 1650 piek
Opcode 64X voor Mac en Win98/ME, 64 midi in/out

200 euro hele zwikkie, een maal ander maal....

maatje van me wil misschien de opcode wel hebben, heeft ie dus geen PC-parrallel naar MIDI nodig?

Thread mag op :slotje:
Heb besloten de K1m en de Gmega zelf te houden.
Als er nog eens iemand in de buurt komt mag ie de Opcode meenemen voor naks.
Bedankt mensen :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back