Ik heb een sh 101 waarvan ik niet weet of hij het met een adapter doet. Ik zoek een boss adapter en/of iemand in de buurt van Assen (tot 80km) waar ik mijn 101 aan een boss adapter kan hangen
Gevoel...... ik wil het dan direct goed doen.... lees overal verhalen met andere adapters en een brom, klopt dat?
Spannend want de werking van deze 101 is onbekend. Is waarschijnlijk gevallen want alle plastic houdertjes voor de schroefjes zijn gebroken en er zit een barst in de hoek rechtsboven.
Nou niet...het klopt wel als je een niet gestabiliseerde gebruikt, dan bromt ie.
Een gestabiliseerde 9-12 V, center min, vanaf 300MA en het werkt prima.
Ik neem aan dat je met houdertjes die bij de bodemplaat bedoeld ?
dat is een zwak punt, tegenwoordig zonder valpartijen breken die ook al graag af.
Sliders is ook een punt van aandacht bij die dingen en aan/uit switches.
Als ie aanstaat moet je zachtjes de aan/uit switch aanraken, kijken of dan de pitch
verspringt, als dat zo is dan mail nog maar even, dan leg ik uit hoe je dat kunt verhelpen.
Meten is weten, maar als ie gevallen is zou je ook, om te beginnen eens
goed kunnen kijken naar de binnenzijde nadat je de onderplaat verwijderd
hebt, als alles op zijn plek zit zou je het schema kunnen downloaden en
daarmee verder gaan...of inderdaad zo verkopen, lastig om zo te zeggen wat
dit nare gedrag van je 101 precies veroorzaakt.
Zo op het eerste gezicht ziet de binnenkant er goed uit. Ik heb er echter de ballen verstand van. Overal waar pootjes in de plaat zitten lijkt het wat te glimmen. Op de bodem van de onderplaat zie ik wel sporen van batterij lekkage. Ik zal eens contact opnemen met een reparateur. Ik heb er gelukkig niet al teveel voor betaald....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.