Bericht door een moderator:
Raphie werd op verzoek JohnDoe..., een nick die we aanhouden voor leden die vragen hun account op te heffen of te anonimiseren. Daarna kwam hij terug als Nitro, hier heeft hij zijn redenen voor en wellicht wil hij die nog eens toelichten maar dat is aan hem.
Wij hebben besloten Nitro weer te mergen met Raphie omdat dubbelaccounts of anderszins niet zijn toegestaan, dus kort gezegd komt het erop neer dat Raphie gewoon terug is.
Verder zijn er afspraken gemaakt over gedrag en houding, vanzelfsprekend hangen aan het niet naleven hiervan ook consequenties. Hierbij willen wij met nadruk aantekenen dat dit niet alleen geldt voor Raphie maar ook voor leden die menen in herhaling te moeten blijven vallen voor wat betreft dingen op de man spelen en/ of blijven provoceren en uit de tent lokken.
Dank Rogenen, ik onderstreep letterlijk hierboven wat voor mij de reden was voor deze actie.
Ik heb in het verleden wel eens wat directe uitspraken gedaan, waarmee ik sommige groepen gebruikers in een hoekje heb gezet. Hoewel dit de afgelopen jaren al meerdere malen genuanceerd is, zijn er een aantal personen die hier nog steeds zo veel problemen mee hebben, dat ze denken dat ieder Raphie topic een speelkwartiertje en "free for all" afzeiktopic is. De mods hebben dit altijd een beetje op z'n beloop gelaten omdat ik dit over mijzelf zou hebben afgeroepen. de mods hebben hier wel degelijk gelijk in. Maar onderaan de streep werd ieder topic van mij verziekt door dezelfde personen die alleen maar ongestoord wilden rellen en daar wordt het forum in z'n geheel niet beter van.
Voor alle mensen die ik in het verleden wel eens tegen de haren heb ingestreken met mijn uitgesproken mening over loops, gehackte software en andere zaken die ik al lang niet meer op m'n radar heb; mijn welgemeende excuses daarvoor! Het is nooit mijn bedoeling geweest members dusdanig te krenken dat ze 5 jaar later nog steeds alleen maar rancuneus kunnen reageren in eender welk van mijn topics.
Hier zijn nu hele duidelijke afspraken over gemaakt. Ik zal mij niet meer uitlaten over bepaalde productietechnieken. of illegale software. En in topics waar de vibe anders is, mijn bekende mening voor me houden. Maar pedante opmerkingen, met als enig doel mij als persoon af te zeiken, of topics te ontsporen, kunnen dan ook niet meer. (hoe subtiel verpakt ook)
Het zijn maar een paar personen, hoef ze niet bij naam te noemen, maar altijd aanwezig in de eerste standaard neersabel replies in mijn topics. De toon is dan gezet, topic ontwricht en tot voorheen geen sanctie.
Ben je een v/d personen die graag naar mij toe in herhaling valt, om wat voor reden dan ook, of graag de komiek uithangt in mijn topics dan kunnen we per PM dit verder uitpraten, mocht je daar behoefte aan hebben.
Ook als je vragen/opmerkingen hebt over wat je vindt wat ik allemaal wel, of niet ben, kunnen via PM.
Ik ga er vanuit dat een ieder die niet de moeite neemt om per PM contact op te nemen geen issues (meer) heeft en zich kan onthouden van de standaard zeik replies.
Ik ga er, zoals ik al maanden doe, verder nog steeds niet op reageren. Maar het verschil met voorheen zal zijn, dat mods de zaken niet zo lang op hun beloop laten.
Als laatste ben ik echt niet vies van kritiek en zelfreflectie, maar beperk je gewoon tot de inhoud en speel het niet op de persoon. Dus vind je m'n tracks kut, blijf dat dan a.u.b gewoon aangeven. Maar puur pedante of rancuneuze opmerkingen naar persoon werken alleen maar forumverharding in de hand en daar heeft niemand baat bij.
excuses voor dit korte intermezzo, maar ik ga er vanuit dat het e.e.a. nu is opgehelderd en we gewoon weer samen verder kunnen?
graag geen discussie hier maar per PM!
dank!

best lekkere acid!