Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
We gaan in de toekomst paranoïde worden want we kunnen artiesten niet meer vertrouwen op vlak van authenticiteit. 
dus aan mij zal het allemaal wel voorbij gaan.

tja,
gewoon wat we nu al hebben , maar dan alle presets/ sampletjes op 1 stick toch
wel goedkoop
zou het spectaculairder hebben gevonden als je de usb stick in je achterhoofd had kunnen steken voor instant control
wat is muziek?
een aantal opeenvolgende noten volgens een bedacht schema , of een uiting van je emotie.
dat laatste heb je toch enige "muzikaliteit ""voor nodig lijkt me
tja,
gewoon wat we nu al hebben , maar dan alle presets/ sampletjes op 1 stick toch
wel goedkoop
zou het spectaculairder hebben gevonden als je de usb stick in je achterhoofd had kunnen steken voor instant control
wat is muziek?
een aantal opeenvolgende noten volgens een bedacht schema , of een uiting van je emotie.
dat laatste heb je toch enige "muzikaliteit ""voor nodig lijkt me
Jeetje wat een lange tenen hier, je post een grapje en al het miskent talent struikelt erover..... Lighten up gents! It's only humor.......
Goed, ik denk dus precies het tegenovergestelde, maargoed.cheesy, misschien niet de exact goede woorden, maar vanalles is me te vaag en zweverig
Dat is toch ook helemaal niet de bedoeling van een stick??? Je zou ook kunnen zeggen "een technisch goed onderlegde muzikant krijg je toch ook niet uit je CD of vinyl", precies dezelfde drogredenatie.d'r is niks mis met de muziekfabrieken van aldous huxly, maar een gepassioneerde technisch goed onderlegde muzikant krijg je toch echt never nooit niet uit je stick
ik vind het wel een fijn idee trouwens een stick , of liefst nog kleiner ( een inslik en doorpoep chip ) , waarmee je meteen de perfecte pianosound en bossanova rythmes tot je beschikking hebt , en dat voor nog geen 4 tienjes !