Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mooi sfeertje weer. lekker arrangement. Choir string en vocal zijn mij iets wat te ethnic. Qua laag is er wel wat over te zeggen ja. maar dat wist je al Die arp werkt wel maar ik denk dat er ene beter alternatief is. Zoeken Dr.... zoeken
Maar op de achtergrond tijdens een wilde nacht met me meissie zou t helemaal niet misstaan op downtempo internet radio.
. Ik ga je verder niet vragen naar je definitie van een wilde nacht
.Ik vind het een hele mooie track. Percussie is erg goed. Mooi gedaan met de vocalen! Ik vind zelf niet dat er echt te weinig lage tonen in zitten, valt best mee.
Wel een apart stijltje...![]()
.Tof plaatje. Ik ervaar geen gebrek aan bas.
Mijn tip zou zijn niets toe te voegen maar kritisch te kijken of je de losse delen nog wat spannender kan maken met automations en modulatiefx. Ik vind het nog vrij steriel en het mag wmb wat meer gaan leven.
Tof plaatje hoor!
. Had je iets specifieks in gedachte?Sure, op voorwaarde dat je hem post. Ik stuur je morgen de losse sporen even. Heb nu Cubase al dicht staan en ga slapen.
Ikke ook!

Lekkere space track met een mooie dromerige flow!
Kijk of je de overgang in de mix op 2:00 minuut wat beter kan maken want nu klopt het nog niet, het valt 'te' stil imo.
.