USB diskette station

Status
Please reply by conversation.

barn

Detroit nerd
Hi,

Ik wil wat oude projecten van mijn mpc60 over gaan zetten naar 'normale' midi files.
En dit kan met software door Roger Linn geschreven...

Alleen nu moet ik iets op een diskette zetten, en op mijn supersonische nieuwe macbook zit natuurlijk geen 3,5" diskette station...

Dus graag zou ik zo'n usb-diskette drive een keer een dag willen lenen oid... Want heb niet zo'n zin om voor een paar uur gebruik een nieuwe van minimaal 40 euro te kopen.

Liefst in Amsterdam...

usb floppy

usb floppy

kheb er hier nog wel eentje, woon niet in de buurt maar mag voor 15 euro incl verzenden jouw kant op

t'is een degelijke HP

gr
Arjen

€15 online nieuw te vinden hoor.

Ben geen pro met oude computerzut, maar mijn ATARI ST lust geen DD diskettes (720 en een beetje kb) die op een USB floppy unit geformat zijn. Ik weet niet in hoeverre dit wellicht ook van toepassing is voor de MPC60? Mijn oplossing was iig een gratis Y2K laptop met floppydrive en netwerkkabel.

Mocht je er schaarste in ervaren (kan me niet voorstellen) doneer ik je graag een random ouwe win98 met floppy drive die zeker werkt laptop. :)

IK heb er ook twee, één is wel 4 maanden onderweg geweest,, Die is via den boot gekomen denk 'k,,

Status
Please reply by conversation.
Back