Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bedankt voor dit nieuws, klinkt goed die fixes. ga ik wel doen. dat update artikel in de knowledgebase gaat trouwens over tempest, is het identiek bij de pro2?

Ja had alleen gehoopt dat ze die leuke features van het pro12 os ook geport hadden, zoals linear fm en nog een paar andere leuke dingen... Naja wie weet over een paar maandjes![]()
Ik heb de Pro-2 sinds gisteren door de analog inputs van mn A4 lopen.
Pro-2 functioneerd ook als masterboard. Zodoende is het een 3 osc + sub osc / 4 voice Abalog monster combo. Niet normaal hoe lekker deze twee engines met elkaar blenden. Ook de fx van de pro-2
In de fx van de A4 klinkt geweldig diep. De chorus op de pro-2 ook, maar vooral het geheel van alles.
Mocht je beide synths hebben is deze combo setup echt een aanrader. Ff de velocity curve en aftertouch tunen zodat ze wat dat betreft hetzelfde reageren en genieten maar.
Een linkje hier met het resultaat is misschien wel leuk!Tot nu toe ben ik echt superpositief, enige puntje is dat hij wel wat snel gaat kraken als je diep de zelfoscilatie ingaat met filter 1. Zo eerst maar even het laatste os er op zetten, wie weet helpt dat.
Veel plezier!