Korte vraag: Heeft iemand enig idee op welke manier ik het mod wheel van de FM8 kan automaten? Ik werk met CB5 en zie honderden parameters bij automation, maar niet het mod wheel...
da's toch gewoon CC# 1 ? (oftewel control change nummer 1).. je weet wel.. die dingen die je kan aanmaken op die plek waar je ook je velocity intekent.. en zoals brz al aangaf je pitch-bend bv
Thanks Patrick. Ik denk dat ik mijn probleem niet goed heb uitgelegd. In de FM8 zit een mod wheel dat je tijdens het spelen kunt gebruiken. Draaien hieraan wordt niet naar de automation gestuurd omdat ik de koppeling naar Cubase niet kan leggen. In de automation lane open ik de FM8 en daar is de parameter niet terug te vinden. Ook als ik de manier gebruik die in je fimlpje is te zien, wordt er niets weggeschreven.
Vreemd programma.. 't lijkt er ook op dat je niet alleen bent met dit probleem als ik zo het internet ff afstruin..
Als je nu de track op "W"tje aanzet (zodat alles rood wordt.. de write enable dus).. En dan de modwheel heen en weer beweegt.. wordt er dan ook niets geregistreerd?
Edit: laat maar... ik lees je hele berichtje nog eens en dat had je al gedaan dus.. vreemd programma
In de FM8 zit een mod wheel dat je tijdens het spelen kunt gebruiken. Draaien hieraan wordt niet naar de automation gestuurd omdat ik de koppeling naar Cubase niet kan leggen.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.