Mindrazor rockin at the prisonblock L'warden

Beetje tussen Limpbizkit en cypres hill in denk ik dan.
Leuk.

Ik kan me voorstellen dat de impact van een live show groter is dan een mono registratie in matige kwaliteit op YT. Ik moest (uiteraard) meteen denken aan Rage. Geinig, maar not my cup of tea.

Welke synths hebben jullie gebruikt? ;)

zo he gesponsert worden door pearl "dat zou wel wat opleveren" gefeliciteerd. eerlijk gezegd Ik hou niet zo van rap not my cup of thee dus..

Met softsynths gebruikt ik vooral Absynth van NI en de Analog Factory van Arturia. Sylenth 1 vind ik qua geluid weer prettig. De synths van Rob Papen, Predator en Sub Boom Bass heeft ook wel goeie presets en workflow.
Hardsynths: momenteel de analoge Microbrute van Arturia, heel veel mogelijkheden voor heel weinig geld.

zo he gesponsert worden door pearl "dat zou wel wat opleveren" gefeliciteerd. eerlijk gezegd Ik hou niet zo van rap not my cup of thee dus..

Dan is je naam vast niet gebaseerd op Dr.Dre

Ik kan me voorstellen dat de impact van een live show groter is dan een mono registratie in matige kwaliteit op YT. Ik moest (uiteraard) meteen denken aan Rage. Geinig, maar not my cup of tea.

Welke synths hebben jullie gebruikt? ;)

Ja dat klopt, cellphone kwaliteit he!!

Ik wil de lichtman slaan. En schoppen. En met en hamer zijn vinge.... laat maar.

Back