lloydwebster
hans werrekmeester
Jazz met n guitig yamaha dx baslijntje

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Als je portishead bedoeld dan neem ik mijn hoed af en eet ik hem op want dat is wel een superdikke groep! Ik heb wel wat triphop tracks ook, zal die eens opzoekenHeel gaaf dit. Doet me denken aan de vroege triphop uit begin jaren 90 waar ik aardig wat van op vinyl heb en wat voornamelijk met 12bit samplers of minder gemaakt is.
De andere tracks op je SoundCloud klinken ook lekker.
Erg verfrissend en eindelijk iets van kwaliteit hier op het forum

Heel gaaf dit. Doet me denken aan de vroege triphop uit begin jaren 90 waar ik aardig wat van op vinyl heb en wat voornamelijk met 12bit samplers of minder gemaakt is.
De andere tracks op je SoundCloud klinken ook lekker.
Erg verfrissend en eindelijk iets van kwaliteit hier op het forum
Mag ik dat ook horen?Klinkt beetje dof maar twee knoppen m/s stereo een red silk en RND 5043 transformers en het klinkt fantastisch. Top

Subtiel in het hoog toch? Ik ben duys niet zo'n ster in compressie en EQ en ook ben ik helaas niet zo familiar met high end gear, ik had wel ooit een stereo channelstrip van SSL met mic preAmps, maargoed zondcer dat het in zo'n SSL5k console zit is het volgens mij ook helemaal uit zijn verband getrokken die sound die je hoort als je t enkel door zo'n rack unit gooit.klein stukje via de phone in chain