Dr van Lansberg
Gepokt en gemazeld
Waarde luisteraar,
In een gekke bui heb ik mijn keyboard weer eens aangesloten. Soms, niet te vaak, helpt het met de creativiteit. Het werkt toch anders dan het intekenen van lijntjes en blokjes. Zo speelde ik wat met de Rhodes en kwam vanzelf onderstaande trak eruit rollen (in C, dat dan weer wel
). Mijn grote vriend Ferryterry, beter bekend als Franco Quadroni kwam met een heerlijke sax solo die recentelijk door een vriend van hem is ingespeeld. Solo was in majeur, track in mineur. Links en rechts wat aangepast om het passend te maken. Sax is losjes ingespeeld, maar ik vond het wel kunnen. de betekenis van de titel spreekt voor zich vermoed ik.
Zoals altijd ben ik meer dan benieuwd naar enige feedback.
Mijn welgemeende dank bij voorbaat voor het luisteren en de beoordeling.
Weesch gegroet.
In een gekke bui heb ik mijn keyboard weer eens aangesloten. Soms, niet te vaak, helpt het met de creativiteit. Het werkt toch anders dan het intekenen van lijntjes en blokjes. Zo speelde ik wat met de Rhodes en kwam vanzelf onderstaande trak eruit rollen (in C, dat dan weer wel
). Mijn grote vriend Ferryterry, beter bekend als Franco Quadroni kwam met een heerlijke sax solo die recentelijk door een vriend van hem is ingespeeld. Solo was in majeur, track in mineur. Links en rechts wat aangepast om het passend te maken. Sax is losjes ingespeeld, maar ik vond het wel kunnen. de betekenis van de titel spreekt voor zich vermoed ik.Zoals altijd ben ik meer dan benieuwd naar enige feedback.
Mijn welgemeende dank bij voorbaat voor het luisteren en de beoordeling.
Weesch gegroet.
. Overigens draait de track om de Rhodes solo, die moet dus blijven. Als ik in de drumtrack ga snoeien, gaat het ten koste van de groove. De bass zou ik waarschijnlijk wel iets mee kunnen. Dis sub laat ik erin, maar die kan minder (bijvoorbeeld alleen op de 1e en 2e 8sten. Die hogere bass wordt waarschijnlijk het slachtoffer.
.