Afterglow [Feedback Gevraagd]

Erg fijn :okdan:

Laatste tip:
probeer eens de drums er vanaf 5:01 uit te halen, zodat het nummer eindigt op de rhodes.

prima de luxe, en eindelijk een fatsoenlijk saxgeluid, in plaats van de gebruikelijke kermistoeter geluiden.

en majeur over mineur gaat prima, voor het extra blues gevoel.....:okdan:

:mega:

Ja man, die sax. Ik vind hem ook erg lekker. Kermistoeter als nagemaakte sax geluidjes?

Ik heb die maj eerst ongemoeid gelaten, maar hier ging dat echt niet :). Zat elkaar dwars

Dank voor het luisteren Baars!

Erg fijn :okdan:

Laatste tip:
probeer eens de drums er vanaf 5:01 uit te halen, zodat het nummer eindigt op de rhodes.

Ik heb je tip uitgeprobeerd en deels toegepast. Op 5:01 er helemaal uit was teveel van het goede (naar mijn smaak althans). Ik wilde die groove nog 1 keer laten terugkomen. nu gaat vanaf 5:12 de kick eruit en vanaf 5:18 de snares. Veel evenwichtiger nu. Thanks Geert!

Ik heb ook nog even een basje erin gestopt vanaf 5:01, was beter :).

ik bedoelde meer het kermistoeter geluid wat een hele hoop saxofonisten tegenwoordig produceren.......
( zo een beetje een vies, dun geluid....:D)
zoiets wanneer mick jagger sax speelt......
:mega:

Ja man, die sax. Ik vind hem ook erg lekker. Kermistoeter als nagemaakte sax geluidjes?

Ik heb die maj eerst ongemoeid gelaten, maar hier ging dat echt niet :). Zat elkaar dwars

Dank voor het luisteren Baars!

Knap gedaan, klinkt erg lekker. Vind die rhodes heerlijk zo. Lekkere bass en beats ook. Alleen het synthlijntje vind ik er qua geluid niet echt bij passen, maar dat mag de pret niet drukken.

Thanks ProtoHuman! Ik neem aan dat je die hoge bass bedoelt toch? Daar heb ik inderdaad al meer comments op gekregen. Ik ga het nog eens in heroverweging nemen (denk ik :)).

Ja die bedoel ik! Stoort me niet echt verder hoor, ik zou 'm gewoon zo laten. Een track is ook een keer af ;)

Back