Fireface 802 als foh mixer

djberjo

Stamgast
Hoi,

Ik zit er aan te denken om een fireface 802 te kopen en hem als geluidskaart te gebruiken maar ook als foh mixer. Dit voor kleine producties bijv singer-songwriters. Totalmix is ook aan te sturen ket een iPad via een draad. Zou het mogelijk zijn om de volumes te bepalen met een midi fader controller?

Ik ken iemand die dat doet, werkt prima! Ik zou wel iets met draad gebruiken, en een ipad is lastig als je snel een knop wil vinden.

Motu heeft een touchosc app voor ipad en cuemix van Motu. Heb het best vaak gebruikt als DSP mixer met dans feestjes. Omdat je geluidskaart alles mixt en je laptop bij Motu slechts de verbinding verzorgt met WiFi zit je altijd goed. Die Motu is ook op het frontpaneel te bedienen mocht het echt mis gaan met de laptop. Weet niet of dat bij dat ding ook is..

Hoi,

Ik zit er aan te denken om een fireface 802 te kopen en hem als geluidskaart te gebruiken maar ook als foh mixer. Dit voor kleine producties bijv singer-songwriters. Totalmix is ook aan te sturen ket een iPad via een draad. Zou het mogelijk zijn om de volumes te bepalen met een midi fader controller?

Ik denk wel dat het mogelijk is ja. Ken de 802 niet, maar Totalmix op de oudere HDSP kaarten ondersteunen ook het Mackie HUI protocol dus daar kan je bijna elke fadercontroller plug & play aanhangen. Lijkt me dus dat er bij een 802 wel mogelijkheden zijn.

succes, zal er grappig uitzien, als FOH "console" :D

Ik denk wel dat het mogelijk is ja. Ken de 802 niet, maar Totalmix op de oudere HDSP kaarten ondersteunen ook het Mackie HUI protocol dus daar kan je bijna elke fadercontroller plug & play aanhangen. Lijkt me dus dat er bij een 802 wel mogelijkheden zijn.

succes, zal er grappig uitzien, als FOH "console" :D

dacht dat deze 802 een uitgeklede versie ia van de UFX. die UFX is wel een mooi ding dus deze lijkt me ook erg geschikt.
er zit alles in en aan zoals fx en compressie dus waarom niet.

Laatst gewijzigd:
Back