PH - Crustacean

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Track waar ik al een tijdje mee bezig ben. Hij is nog niet helemaal af (ik wil o.a. nog wat meer kleine variaties aanbrengen) maar de grote lijn staat.

Feedback is uiteraard welkom :okdan:
https://soundcloud.com/protohuman/ph-crustacean

Bijzonder trackje dit. Het begint al met de 3/4. Het eerste dat ik dacht was dat ik hem liever in 4/4 zou horen. Maar naarmate de track vordert, is die 3/4 eigenlijk best lekker. Het deel na de break vind ik mooier dan het deel ervoor. Ik mis nog wat variatie in dat eerste deel. Maar je gaf al aan dat de track nog niet af is, dus ik kan me voorstellen dat je daar nog iets doet?

Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je op elke tweede tel een snare laat meelopen, dus lekker met zijn eigen ritme.

Hij was eigenlijk best goed te pruimen met een bak koffie en een peuk zo op de zaterdagochtend :okdan:.

Dank voor het luisteren dr.! Je vat eigenlijk wel goed samen wat ik zo ongeveer wilde bereiken. In het eerste deel wil ik inderdaad nog wat meer variatie aanbrengen. Een snare er eigenzinnig bij in is wel een goed idee, dat ga ik wat mee spelen.

Bedankt voor de reacties en de tips! Dit weekend er weer mee aan de slag, puntjes op de i zetten en wat meer variatie er bij :).

Heerlijk.

Mvg.

CoolRunning

Back