Ewi

VeravanDijk

Nieuwkomer
Hoi Ik ben Vera, sinds kort heb ik een Ewi en iemand heeft hem voor mij ingesteld. Nu heb ik per ongeluk aan de knopjes gezeten en komt er geen geluid meer uit. Ik ben niet goed in gebruiksaanwijzingen en vooral niet in het Engels. Wie kan en wil me helpen.
Ik zou er ook graag les in hebben. Het liefst in de buurt en mijn buurt is Gouda.

Dat was in eerste instantie ook de bedoeling, maar ik woon in een heel gehorig huisje in de binnenstad van Gouda. En met de ewi kan je een koptelefoon gebruiken, of de versterker zachtjes zetten. Toch bedankt voor de tip.

Welke EWI heb je? 4000S? 5000? Wellicht is er een simpele reset procedure voor te vinden. Die kunnen we dan wel stap voor stap doornemen.

@bijdehandte Baars: als er geen geluid uitkomt is het lasting les nemen.

Welke EWI heb je? 4000S? 5000? Wellicht is er een simpele reset procedure voor te vinden. Die kunnen we dan wel stap voor stap doornemen.

@bijdehandte Baars: als er geen geluid uitkomt is het lasting les nemen.

excuus, daar had ik overheen gelezen....

:koffie:

Welkom!

l.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Ewi 4000s. En ja ik heb een mailtje naar een saxleraar gestuurd. Ik ben toch niet helemaal autodidact. Ha ha! Het zou heel fijn zijn als het stap voor stap gereset kan worden.

Hey.. EWI.. ben niet bekend met de nieuwere maar heb nog een van de eerste versies.. met nog analoge oscilatoren ipv digitale samples..
Klinkt heul onrealistisch maar je kunt er wel heel veel fun mee hebben vind ik.. heb er ooit nog es dit melige muziekje mee gemaakt :P

Speel zelf ook sax en ken het probleem van de geluidsoverlast maar al te goed.. zeker als je net begint en het gewoon instant pokke herrie is op zo'n toeter. :D
Gelukkig heb ik met mijn buren goeie afspraken en tolereren ze heel veel. :)

Die nieuwere EWI's klinken wel stukken beter maar ben benieuwd hoe de feel is tov een echte sax..

Welkom overigens :mega:

Reset doe je door de EWI4000s aan te zetten terwijl je de LEVEL, FX, SETUP, en TRANS BUTTONS tegelijk ingedrukt te houden.

Dank voor jullie reactie, ik zal dan toch moeten zoeken waar level, fx, seteup en trans buttons zitten. Voor mij nu is het abracadabra.

Ik wil iedereen bedanken voor jullie reacties. Ik heb een leraar gevonden in Gouda. Hij helpt me bij het resetten van mijn ewi en gaat mij na mijn vakantie lesgeven.������

Back