Ik heb hem gehad en je kunt er flink mee experimenteren qua mogelijkheden, echter de CS-50/60 en 80 sound heeft hij niet.
Hij is i.d.d. goedkoop, gemiddelde prijzen variëren van 800 tot 1200 euro.
Vraag 't hem of er wat aan scheelt
Zelf heb ik niet zo'n interesse in deze synth (liever een c-10, cs-15), dus ik ga mij nu niet bij de verkoper informeren, maar ik dacht wel dat anderen dit een mooie toevoeging aan de studio zouden vinden.
Iemand heeft nu toch al 900 euro geboden, dus de topdeal lijkt me hier niet meer haalbaar ;-)...
Gelukkig zijn er al een aantal hoge biedingen verdwenen
't Zal ook een beetje hetzelfde verhaal van de CS15d zijn ... kan veel meer dan de meeste mensen denken. En dan lees je op sommige plaatsen dat het geheugen niet kan overschreven worden na het 1 keer gedaan te hebben ... maar er zit een switch op de achterzijde die dat gedrag bepaald. Handig toch, zo'n handleiding ?
Ik heb een aantal keer geboden voor deze CS40m, maar altijd is er een zeker max die er net over gaat, een mens zou nog argwaan krijgen. Dus mag Google een handje toesteken ... bij het zoeken op Michael Asbeek Brusse kom ik ook een zekere Maxime Asbeek Brusse tegen ... een beetje te veel toeval ? Ik heb in ieder geval mijn bod ingetrokken,ben benieuwd wat er nu met het bod van max gaat gebeuren. Ook plotseling verdwijnen ?
Edit: ook heel toevallig ... op 3 zoekertjes van MAB wordt er door max geboden. En volgens Google heet de vader van Maxime ... tadaa ... Michael (maar bij het openen van de website is die info privaat)
Ik heb voor mijn exemplaar in 2008 800 euro geboden en betaald. Vorig jaar laten repareren bij Music House voor de spotprijs van 325 euro (niet sarcastisch bedoeld). Toen bleek dat hij al vaker was gerepareerd. Ik heb er meteen een program change via cv laten inbouwen. Geweldige synth die inmiddels bezig is aan zijn derde album. Mooie ringmodulatie en filter. Beste toetsenbord ooit van een vintage synth. Veel aansluitingen. Wel vreselijk zwaar en groot opgezet. Het is ook geen vervanger voor een CS-30 of een alternatief voor een CS-80. Als de verkoper betrouwbaar is, zou ik zeggen: kopen! Zo vaak zie je ze niet.
Ik heb geen probleem om te betalen voor een synth, maar ik heb niet graag dat er met mijn voeten (of vul een ander lichaamsdeel in) gespeeld wordt.
En de CS40m is hetzelfde design als mijn SK30 en CS15d, zou er echt mooi bij passen
Hier staat er nog een, verkoper dweept nogal met zichzelf. Mischien even afwachten dan weet je meteen wat de markt doet. Helaas is ie met een reserve in de verkoop.
Geen spoken gaan zien, internet geeft voer voor allerlei wilde speculaties, de realiteit is gewoon een mailtje sturen met de prijs die jij interessant vind en als die geldig is dan komt alles goed.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.