Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nou ja docu.. Ik vond het meer een aaneenschakeling van chronologisch geordende feiten.. Meer niet. Ik hoopte op wat diepgang, nope.
Toch leuk raph![]()
voor ons 40ers natuurlijk gesneden koek, maar voor de jongere generatie al niet meer.
jammer is het dat veel muziek niet z'n maximaal potentieel bereikt door alle lofi myfi....

ja, het is natuurlijk een filmpje voor de gewone burger![]()
gesponsord door HARMAN group.

Gewoon een verkapte commercial dus, dat voorbeeldje met die drumloop is zo over the top dat ik de rest van het verhaal ook amper serieus kan nemen. Beetje geschokt doen dat mensen voor gemak kiezen ipv geluidskwaliteit, alsof dat ooit anders is geweest. Volgens mij werd vroeger ook 90% van de muziek via Yoko-setjes, koptelefoons van de hema of een goedkoop radiootje op kantoor of de bouwplaats beluisterd.
Jammer, het is een interessant onderwerp en verdient een docu gemaakt door iemand die het onderwerp objectiever wil benaderen.
wat dat betreft is er echt wel achteruitgang. Ik heb vrienden, ik noem geen namen, met een dikke analoge set up en die vervolgens een app downloaden op d'r iPhone of iPad, sampeltjes gaan downloaden en dat helemaal fantastisch vinden in een keer. Ja het is een telefoon maar luister nou eens goed! 

5) Als het om 'emotie' gaat hoor ik nog liever 100x een plat gecompresste Bach dan een perfecte hifi weergave van een bottom of the barrel artiest.
Ook hier heeft de 'industrie' zichzelf niet echt een dienst bewezen. Laten we niet doen alsof muzikaliteit tegenwoordig de boventoon voert, in plaats van de marketing = centjes.
)