w.i.p.-ambient

Eentje met contrast.
Makkelijk,en vol reclame???

http://www.freefilehosting.net/mix004

geen flauw idee hoe lang deze link geldig is.
(naar beneden scrollen en dan de download button indrukken, dan de lettertjes intypen.)
:okdan:

Sorry, is voor mij teveel werk :). Je kunt ook een gratis SoundCloud account aanmaken en de link hier embedden. is misschien voor iedereen gemakkelijker (niet perse leuker trouwens).

Pfoe, ik heb de eerste tien minuten wel geluisterd, maar daarna ben ik toch afgehaakt. Erg lastig om iets van deze muziek te vinden, door de afwezigheid van structuur. Het klinkt niet verkeerd, maar ook niet goed. Ik weet het niet. En waarom duurt het bijvoorbeeld een kwartier en niet tien minuten of een half uur?

Download crashte halverwege .part omgenoemd naar mp3 en afgespeeld.
Klonk wel fijn, beetje -kerkorgel in de verte- achtig.
Toen ineens gestop en file compleet verdewenen? Vreemd!
Waar staat w.i.p. voor?
edit - antwoord aan mezelf: work in progress natonuurlijk!

mooi. wel wat scherp af en toe, waardoor je geneigd bent minder aandacht te schenken aan de subtiele veranderingen.. en wat diepte in het (sub)laag zou ook niet per sé misstaan. waar heb je dit mee gemaakt?

Als hij zonder te downloaden beluisterbaar is (soundcloud oid) ben ik wel benieuwd

Toffe track, met name vanaf 10:49. Bedankt voor de download, hij gaat naar mn mp3 speler. Het wordt de soundtrack voor de stadswandeling die ik vandaag maken ga. Wat betreft w.i.p., gewoon laten zo. Tracks zijn vaak het beste als je denkt dat ze nog niet af zijn.

sorry, ik heb proberen luisteren, maar na 5 minuten ofzo ging ie af.. Ik vind hem dus niet goed.. de ene pad na de andere zonder enige afwisseling, nou ja, je moet er voor zijn of niet. Ik vind wel dat je beslist je best hebt gedaan, maar het kan me helaas niet bekoren. Toch veel succes toegewenst. ;)

ik heb dit gemaakt met adobe audition 3, wat vsts en zeer veel effecten. over audition ben ik niet echt tevreden veel te traag.
ik ben me tegenwoordig meer aan het focussen op muziek waar schijnbaar heel weinig gebeurt, ook qua geluiden zelf. dus idd het zal mischien niet veel mensen aanspreken. komt allemaal goed*D

Back