Posy - Materialism (Going home)

skies

Klats, Boink, Klets
Leuk trackje wellicht voor als je terug komt van vakantie ;)

Met veel akoestische muziek, op een moment zelfs helemaal akoestisch, met o.a. een viool en een seadrum.
Maar zonder synths en sampling zou deze track natuurlijk niet bestaan.
De tekst is eigenlijk het eerste wat in me op kwam en heb ik achteraf pas betekenis gegeven middels de titel...
gefluit.gif

Wat vinden we trouwens van de zang?
schaamte.gif

Laatst gewijzigd:
Gewoon geweldig en 100% origineel! Punt.

Ik neem aan dat je zelf hebt ingezongen? Heel af en toe ben je niet 100%stemvast, maar eigenlijk past dat ook wel bij het stijltje. Klank vind ik erg goed. Het geheel van de zang doet me op de een of andere manier denken aan de 60's. Ik kan het nog niet plaatsen.

Kan er verder weinig aan toevoegen. Top :okdan:

Beetje melancholisch wel....

Heb je ook een versie voor degenen die hun vakantie te Balkonia hebben doorgebracht?

'We're staying home'... :-D

Je doet toch iets goed met dit nummer Skies. Ik liep net even naar de toko voor een hapje eten en betrapte me erop dat ik binnensmonds "home..... we're going home..." liep te zingen :D.

WOW!!! Die skies.. hoe doet ie dat toch? :D
Bij deze track en productie heb je minder dat eigen stijltje.. die vibe die ik in je uptempo tracks altijd lijk te herkennen en ook te gek vind, da's je iig nu gelukt maar damn wat lekker dit.. die details, de sfeer en die audiogeintjes :halleluja:

De viool skills vorderen ook. Lekkere los getimed ook alles.. wellicht dat de ingespeelde partijen/percussie daar ook aan bijdragen. :)
Ook de vocalen vind ik gewoon erg goed.. de juiste emotie ook. dikke :okdan:
Kan geen kritiek of verbeteringspunten bedenken. :D

Je had hem moeten uitbrengen toen de belgen uit het WK vlogen :)
Mooi gedaan, vooral die beat bij al de rest, past goed samen.

Wow thanks allemaal :)

Ik denk dat ik de track toch maar gewoon Going Home ga noemen.

Je doet toch iets goed met dit nummer Skies. Ik liep net even naar de toko voor een hapje eten en betrapte me erop dat ik binnensmonds "home..... we're going home..." liep te zingen :D.
Cool! Nu de andere 17 miljoen nog :D

Die stem dat ben ik inderdaad.. Niet eerder een serieuze zangpoging openbaar gemaakt. (Onzin daarentegen...)
Dat losse was wel de bedoeling maar ik had verrekte veel moeite de hoogste noot te raken met die stem klank..

@scepticist: Balkonia, die kende ik nog niet :P Staying home had inderdaad net zo goed gekund..

Lekker los getimed ook alles..
Ja soms iets te los misschien maar m'n geduld raakte op.. Euh ik bedoel ja he :D

Mooi nummer, hypnotisch! Contestwaardig zeker.

Zorg dat je tijdens het zingen van de iets te lange uithalen de buik naar binnen intrekt, zo krijgt je het beter in balans. Behalve dat, niets meer aan te doen met het nummer, sfeervol much!

Mooi ook die ontstemde snaren, het einde mist nog wat damatiek mijns inziens.

Ja soms iets te los misschien maar m'n geduld raakte op.. Euh ik bedoel ja he :D
Hehe.. Timing issue's of gewoon human feel.. lekker dus :okdan:

Gaat er nog een karaoke versie online komen trouwens? :D :engel:

Mijn tip kun je beter toepassen in de toekomst in een ander nummer. Deze is al mooi genoeg om nog veranderingen toe te passen en het belangrijkst is dat je veel gevoel overbrengt in het hele nummer. Ga zeker zo door.

:okdan:

Gaat waarschijnlijk wel in m'n kop zitten.. :D

Thanks allen :)

is een beetje een KNOBE cloontje
Euh nouja als jij het zegd :D Ik hoor zo eenuh tweejuh driejuh geen gelijkenissen maar ik vind het niet erg om hiermee vergeleken te worden..

Mijn tip kun je beter toepassen in de toekomst in een ander nummer. Deze is al mooi genoeg om nog veranderingen toe te passen en het belangrijkst is dat je veel gevoel overbrengt in het hele nummer. Ga zeker zo door.
Thanks! Ik heb nog nooit geprobeerd (of: nagedacht over) mijn borst in te houden maar dat ga ik zeker een keer doen.

Gaat er nog een karaoke versie online komen trouwens? :D :engel:
Verrek daar had ik nou niet over nagedacht... :D

het einde mist nog wat damatiek mijns inziens.
Je bedoeld in de zin dat het even heftiger losbarst?

apart.. ik vind alles goed behalve de vocalen, alsof er iets niet mee klopt.
misschien iets breder stereo, meer fx, of opnieuw inzingen..

Back