Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
anyways.. dat is niet de melodie lijn die ik bedoelde met het over/nagespeeld te hebben van het originele melodietje. De belletjes is het originele melodietje. De lead is meer als back up lead om het meer feel te geven.
Ook daar zat niets meer in als je de samples weg haalde. Zo kan ik nog veel voorbeelden noemen, maar misschien bevind ik mij in een andere scene als dat jullie hier bevinden 

) Origineel geplaatst door dextah
Ok dan !
Hoe heb je het voor elkaar gekregen ?

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
YES!
ik heb de licentie voor het gebruiken van de samples!!
er zitten wat voorwaarden aan vast, maar dat was logisch..
ik mag zelfs het origineel op mijn B kant zetten!!!!!!!!

Origineel geplaatst door JazzMann
goe...
als ik je een tip mag geven:
laat deze voorwaarden op papier zetten & informeer eens bij een advokaat of dit koosjer is
want voor je het weet ben je gefuckt
Origineel geplaatst door Dobre
dope!
ik heb 'm nog steeds niet gehoord![]()
zal binnenkort even luisteren...
want de request voor remix ligt al bij gaston in de mailbox 
Origineel geplaatst door fuse
En maar denken dat ik hem al gehoord had. Niet dus.
Maar energiek nummer. Wellicht dat hij daarom ook geschikt is voor de UK radio. (past bij hun stijl van muziek die ze draaien)
Die lead past niet zo in de track hoor. Een jaren 80 cheesy synth geluidje zou denk ik toch wel beter passen.
En dit is ook niet te persen want teveel exciting gebruikt en het hele stereobeeld is net zo breed als de grand canyon.
Hij vervormt ook als een dolle, maar da's jouw stijl.
En OK, ik zou van alles en nog wat kunnen zeggen maar denk dat je zo onderhand wel weet wat ik bedoel. Maar ik zeg het toch want ook al is dit goed dan blijft het knagen omdat het nog veel beter kan en moet ik het dus wel zeggen. Dat vind ik wel zo eerlijk nl.

lekker swingend schoonmaken, te gek man. Ik vin em echt vet hoor je niewe plaat, Grtz mikeOrigineel geplaatst door nick nova
Ik ken de originele plaat niet, dus kan ik vrij objectief blijven.
Dit is zeker een floorfiller en begrijp best dat DJ's dit ideaal draaivoer vinden. Energiek, anders dan de gewone shit.
Als echter het origineel bekend is (bij de insiders bv) en het origineel is beter dan het niveau van de remixer, is het normaal dat daar kritiek op komt.
Als je nu een nummer helemaal uit jezelf maakt, krijg je ook van de insiders respect. Is moeilijker maar creëert wel meer bewondering. Is respect niet de "main word" in Hiphopland?
Je drive en motivatie zijn er, nu nog meer diepgang in je werk steken. (En verzorg je klanken, zodat ze beter bij elkaar smelten, maar da's enkel mijn mening...)
Dit is opbouwend bedoeld en niet zinloze-discussiewekkend.