Arv
Robot
ok
dan houd het op. Bedankt voor dit antwoord..![]()
en idd, de RS7000 is een gave bak. Alleen iets afgeslankt en minder plastic aub. Dan is het helemaal een killer!
Ja mee eens dat plastic.. Altijd aan geërgerd maja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ok
dan houd het op. Bedankt voor dit antwoord..![]()
en idd, de RS7000 is een gave bak. Alleen iets afgeslankt en minder plastic aub. Dan is het helemaal een killer!
Heeft dat ding ook een breakoutbox te koop voor die analoge outputs? Dat zou je toch verwachtten.. (de CV en gate)
De dedicated midi efx knobs op de RS7000 (en de rmx1) zijn voor mij nog steeds onvervangbaar. Als de cirklon dat ook kan zou ik overstag kunnen gaan...
Zoiets?
En Je bedoelt dat je midi cc's naar je instrument kan sturen met de draaiknoppen?
Dat kan, elk instrument, bijv Virus XL rack, kan je de CC lijst van invoeren, ipv getallen kan je de naam ook nog invoeren bijv Cut 1, dit kan je opslaan als een instrument.
Als je nu een track/sequence opstart kan je uit je instrument lijstje de Virus selecteren en dan heb je al je cc's toegankelijk door twee keer op de track knop te duwen. Nu staan ze in de display en kan je erdoorheen scrollen en draaien aan encoder.
Hier staat het allemaal uitgelegd. De Cirklon is zoveel vetter als sequencer dan een RS-7000, is een geheel andere dimensie van sequencen.
pagina 9-1
grtzzz

Nice!
Bedankt voor de heads up & info. Ik ga dat is goed doorlezen.
Wat bedoel je eigenlijk met "andere dimensie"?
nice
Dit is wat je zoekt: http://www.ucapps.de/midibox_seq_lite.html
hieronder de niet lite versie. De light moet wel in jouw budget te bouwen zijn.
![]()
Gaaf ding, mooie grote displays. Heeft hij ook handige midi functies voor bv drumrolls, midi stretch, akoorden etc?
dan is die toch niet meer simpel, voor wat jij wil zijn diverse alternatieven, alleen niet in de prijsklasse die jij verwacht.

ik zei alleen dat het een gaaf ding was
ik verbaas me nog steeds dat niemand een simpele goedkope midi sequencer maakt.. bijvoorbeeld een rm1x zonder geluidsmodule deel. Of een MPC500 zonder sampler deel..
Zo moeilijk zou dat toch niet moeten zijn verdomme!![]()

Koop dan een asq10, zo moeilijk is het niet hoor,![]()