Je eerste track klinkt SUPER DOF !! Hihats zijn inderdaad wat minder.. Heb je deze track uberhaupt ge-eq'd ? Mixgewijs klinkt ie echt heel erg slecht man.. zo dof. Ook die vocal is extreem dof en je verstaat niet wat ie zegt. Ik snap het plaatje, maar ik ben er toch niet zo echt voor te vinden.. Op het einde, wanneer die bass inkomt, wordt het geheel wel wat beter.. Technisch zit ie wel goed in mekaar..
Tweede track.. coole groove.. lekkere bass.. die hihats zou ik quantizisen.. wat meer leven erin blazen, nu zijn ze zo statisch.. Deze track is iets helderder, maar klinkt over het algemeen ook wat dof.. Verder wel een cool nummer, ook al duurt ie wat lang naar mijn zin..
Derde nummer.. raar begin, maar als die bass erin komt klinkt het wel heel leuk.. Oei, dat is wel heel erg repetitief hé ?! Een breakje.. die stabs de hele tijd werken op mijn zenuwen..paw paw.. paw paw .. Opbouw.. fuck, weer die stabs.. Nee nee, dit is maar niks.. Het lijkt op een gigantische loop, met weinig verrassingen.. je kunt veel meer spelen met effecten, me dunkt.
Ja man, je bent goed bezig, maar toch.. mix-en mastergewijs klinkt ie echt beneden alle peil..
Verder veel succes toegewenst.. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Gegroet, Gloomer.