liquidthrust Onverbloemd Lid sinds 13 februari 2010 Berichten 3.652 Locatie Antwerpen 10 augustus 2014 #1 Kan iemand mij zeggen uit welke synth dat brassig sync geluid komt? Ben er helemaal gek van. Ik gok op een Oberheim of een Memorymoog. Attachments synth.mp3 713,3 KB · Bekeken: 117
Kan iemand mij zeggen uit welke synth dat brassig sync geluid komt? Ben er helemaal gek van. Ik gok op een Oberheim of een Memorymoog.
Arv Robot Lid sinds 18 oktober 2001 Berichten 13.106 Locatie Zuid Holland 10 augustus 2014 #2 je bedoelt dat repetieve melodietje? of die "stabs" tussendoor
DRe SSM spacestation Lid sinds 20 oktober 2004 Berichten 5.115 Locatie Hilversum 10 augustus 2014 #3 Ik vermoed een vst Sequential Circuits Prophet 5
liquidthrust Onverbloemd Lid sinds 13 februari 2010 Berichten 3.652 Locatie Antwerpen 10 augustus 2014 #4 Arv schreef: je bedoelt dat repetieve melodietje? of die "stabs" tussendoor Zie meer... Die stabs, het melodietje is een juno 106 vermoed ik. DRe schreef: Ik vermoed een vst Sequential Circuits Prophet 5 Zie meer... Dat zouuu kunnen hm, ga eens youtuben.
Arv schreef: je bedoelt dat repetieve melodietje? of die "stabs" tussendoor Zie meer... Die stabs, het melodietje is een juno 106 vermoed ik. DRe schreef: Ik vermoed een vst Sequential Circuits Prophet 5 Zie meer... Dat zouuu kunnen hm, ga eens youtuben.
liquidthrust Onverbloemd Lid sinds 13 februari 2010 Berichten 3.652 Locatie Antwerpen 10 augustus 2014 #5 Toch wel dichtbij ja, heb hier een track die met een Prophet 5 is gemaakt.
G Guest Guest 10 augustus 2014 #6 Wat heb je er eigenlijk aan......als je niet hoort wat het is maakt het niet zoveel uit wat het is.
liquidthrust Onverbloemd Lid sinds 13 februari 2010 Berichten 3.652 Locatie Antwerpen 10 augustus 2014 #7 brz schreef: Wat heb je er eigenlijk aan......als je niet hoort wat het is maakt het niet zoveel uit wat het is. Zie meer... Ik wil altijd weten wat het is als ik het leuk vind, soort van reflex.
brz schreef: Wat heb je er eigenlijk aan......als je niet hoort wat het is maakt het niet zoveel uit wat het is. Zie meer... Ik wil altijd weten wat het is als ik het leuk vind, soort van reflex.
G Guest Guest 10 augustus 2014 #8 Als je het wilt weten, puur om het weten, is de artiest aanschioeten de enige optie. De rest is koffiedik kijken.
Als je het wilt weten, puur om het weten, is de artiest aanschioeten de enige optie. De rest is koffiedik kijken.
falafelbiels Learning to wiggle Lid sinds 5 juli 2002 Berichten 3.563 Locatie Rotterrrdam 10 augustus 2014 #9 Volgens mij Rob Papen Predator.