Banden vol hebben we opgenomen, onder bruggen, in de duinen, in de muziekwinkel, op de kinderboerderij, op het strand…
...en nu na een onoverkomelijke time out, nu we weer op pad willen blijkt die bikkel in verval ...
Ik wil het helemaal niet zo noemen, maar Help! een van de twee kanalen doet het niet! er is een probleem met de mic input zowel als met de stereo-out
Lieve synthesizer vrienden, kameraden, compagnons waar is de man/vrouw
die gewoon weet hoe de Nagra werkt! (Nagra 4.2)
Ik ben bij een beunhaas geweest die me eerst zei; kom maar langs ik kan hem voor je repareren en vervolgens laat de imbeciel weken niets van zich horen om m'n kindje uiteindelijk mee te geven zonder ook maar enige progressie. Die figuur had geen idee, en dacht er waarschijnlijk van te kunnen leren. Maar daar heb ik echt geen tijd meer voor.
Wie komt er met de gouden tip?!
Maakt niet uit waar, ik ben in gedachten al drie keer naar de Nagra Kudelski fabriek in Zwitserland geweest maar iets dichter bij Amsterdam in de buurt is natuurlijk helemaal engelachtig…
Ik hoor graag van je. Wij zulllen dankbaar zijn en nog veel mooie muziek uit brengen..

...en nu na een onoverkomelijke time out, nu we weer op pad willen blijkt die bikkel in verval ...
Ik wil het helemaal niet zo noemen, maar Help! een van de twee kanalen doet het niet! er is een probleem met de mic input zowel als met de stereo-out

Lieve synthesizer vrienden, kameraden, compagnons waar is de man/vrouw
die gewoon weet hoe de Nagra werkt! (Nagra 4.2)Ik ben bij een beunhaas geweest die me eerst zei; kom maar langs ik kan hem voor je repareren en vervolgens laat de imbeciel weken niets van zich horen om m'n kindje uiteindelijk mee te geven zonder ook maar enige progressie. Die figuur had geen idee, en dacht er waarschijnlijk van te kunnen leren. Maar daar heb ik echt geen tijd meer voor.
Wie komt er met de gouden tip?!
Maakt niet uit waar, ik ben in gedachten al drie keer naar de Nagra Kudelski fabriek in Zwitserland geweest maar iets dichter bij Amsterdam in de buurt is natuurlijk helemaal engelachtig…
Ik hoor graag van je. Wij zulllen dankbaar zijn en nog veel mooie muziek uit brengen..