Weet er iemand waar ik een editor voor een Blofeld kan downloaden zodat ik m kan gebruiken als VST in logic 9? Iets in de stijl van de Filch Blofeld Editor maar daar kan ik nergens een werkende link meer naar vinden.
Iemand een idee of dat een van de editors, zodra je hem als VST gebruikt, ook TI eigenschappen heeft ?
Maw, dat niet enkel patchdata, maar ook Midi en Audio over USB worden verstuurd ? Daar wordt met geen woord over gerept en ga er dan ook van uit dat dit niet zo werkt.
(zoals het Virus TI-principe / en dat bespaart je meteen alle line/midi aansluitingen - werkt perfect zonder gekraak of glitches bij mij)
Er zit geen audio interface in de blofeld, dus geen audio over usb. Midi gaat er wel over.
Als je een blofeld vst zoekt, is Largo ook het overwegen waard. Dat is eigenlijk de blofeld in vst vorm, heb je alles geintegreerd, geen geklooi met audio/midi, slaat alles netjes op bij je project etc.
Er zit geen audio interface in de blofeld, dus geen audio over usb. Midi gaat er wel over.
Als je een blofeld vst zoekt, is Largo ook het overwegen waard. Dat is eigenlijk de blofeld in vst vorm, heb je alles geintegreerd, geen geklooi met audio/midi, slaat alles netjes op bij je project etc.
Dank voor de info. Spijtig ntuulk...
Akkoord wat Largo betreft, maar vraagt natuurlijk resources van mijn Mac (niet dat ik niet voldoende heb... )
En al gebruik ik flink wat VST's, maar ook hardware: hardware blijft, software verdwijnt.
Dat heb ik al met schaai en schande en veel geldverlies tot gevolg geleerd...
Zou graag ook de waveform/wavetable zelf kunnen editeren en hem als librarian gebruiken.
Van wat ik op hun website kan afleiden:
De layout en look van de monstrumFeld vind ik het mooist en heel overzichtelijk maar hij heeft blijkbaar geen librarian en ondersteunt geen multis.
Die van ReKon Audio heeft wel een librarian en kan multis aan, maar de layout is wat onoverzichtelijk (en is wat prijzig)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.