DSI PolyEvolver of MonoEvolver Keys (uitsluitend PE uitvoering)

Status
Please reply by conversation.
;) als de internet marketing, de fantastische specs op papier en het aanstekelijke enthousiasme van mede-liefhebbers zijn uitgewerkt, blijft het geluid over misschien ? ik weet t ook niet, maar dsi en nieuwe moog zie je toch relatief veel en snel worden aangeboden - wordt natuurlijk ook 'veel' verkocht...

Het is gewoon fail, gimmick gameboys, dat is in ieder geval mijn conclusie na de meeste van die dingen gehad te hebben.
Dave Smith durft ook nog met droge ogen te beweren dat het het beste is wat ie ooit gemaakt heeft, hij zal dan inderdaad
de specs bedoelen, maar waar het (meer) om zou moeten gaan, de sound aan de outputs, dat is gewoon compleet mislukt.
Willen ze vintage synths van de troon stoten dan zullen ze toch met iets totaal anders moeten komen tenzij je natuurlijk een synth om zijn specificaties koopt.

Nou overdrijf je wel een beetje Wiseguy :-).
Ik heb de pro-2 terug te koop aangeboden, klopt. Niet om terug vintage binnen te sleuren. En zeker niet omdat hij me niet zou bevallen. Integendeel! Wel zit ik (zoals wel meerdere SF'ers denk ik) in de ontkenningsfase. Ontkenning dat ik zelfs met 50 uren werkweken en kleine kinderen nog tijd, laat staan energie zou vinden om muziek te maken.

Nu, ik heb sowieso nog een MEK, PEK en PER staan die me telkens weer verrassen van zodra die blauwe lichtjes beginnen te dansen.

laat staan energie zou vinden om muziek te maken.

Nu, ik heb sowieso nog een MEK, PEK en PER staan die me telkens weer verrassen van zodra die blauwe lichtjes beginnen te dansen.

herkenbaar, teminste, tijd-energie, ik vraag me ook gewoon regelmatig af of ik het wel kan - of wat ik doe de moeite waard is om op te nemen en uit te werken. en dan vind ik mezelf geen modulair van een heleboel waard, en ga lekker terug naar een relatief goedkope basis van source en pro1, met drumtraks. en dat klinkt dan weer heerlijk, de snippets, en krijg ik weer zin in een minimoog en ems, om het af te maken.. en, en...

maar feit blijft wel dat je per pek en mek hebt gehouden en de pro2 gedag zegt :duivels:

dat dave smith beweert dat dt het beste is wat ie ooit gemaakt heeft is natuurlijk marketing blabla.

maar feit blijft wel dat je per pek en mek hebt gehouden en de pro2 gedag zegt :duivels:

dat dave smith beweert dat dit het beste is wat ie ooit gemaakt heeft is natuurlijk marketing blabla.

Jaja, advocaat van de duivel. :engel:
Feit is dat ik de Evolvers na die vele jaren wat beter ken dan de Pro-2. Nu, als ik positieve dingen zeg over de Pro-2 (en kan er eigenlijk niets negatief over zeggen, sound is heerlijk) wordt dit hier waarschijnlijk opgevat als verkoopspraatjes van mijn kant. Dus ik kan maar best mijn verkoopstopic sluiten alvorens ik hem hier de hemel in prijs.

En tuurlijk is de uitspraak van Dave Smith marketing blabla, maar de hyperbool zou nog veel sterker kunnen zijn, en ik denk dat de verkoopspraatjes van DSI uiteindelijk niet te ver van de werkelijkheid liggen. Dat is bij andere fabrikanten wel eens anders.

tja, ik heb wel eens aan een pro2 en prophet12 gezeten, maar niet uitgebreid, dus kan er ook niet te veel over zeggen. aantrekkingskracht van de pek is groter vanwege zijn brute karakter, die kan echt van zijdezacht naar botlek-industrieel. maar goed....

maar weer on topic voor freelander, hoewel die zo lekker bovenaan blijft staan.

PEK gezocht...

en om niet alles te moeten doorlezen: Onberispelijke staat vereist en géén encoder versie !

Repeating: PEK gezocht...

Onberispelijke staat vereist en géén encoder versie !

Repeating: PEK gezocht...

Onberispelijke staat vereist en géén encoder versie

Heb er al twee van dichtbij mogen bekijken, maar ik ben een pietje precies...

Status
Please reply by conversation.
Back