soundtracs megas

nou inmiddels is er al 1 broodje brak :P maar gelukkig heb ik alles via patchbays aangesloten dus voorlopig maar omheen geplugt

en misschien past je vrouw wel even in de flightcase......:D
:mega:

...heb ik eindelijk een geinteresseerde voor de case... wilt mn vrouw hem toch maar houden :stupid
ondertussen had ze m volgepropt met allerlei meuk en vindt het wel handig zo.. lekker opgeruimd

nou, als de opamps niet in voetjes zitten, dan is daar ook nog wel een spreekwoordelijke mouw aan te passen.

losse broojes wordt lastig, waarschijnlijk alleen 2ehandsch....

:mega:

studer-961-686504.jpg

Dit is nog redelijk betaalbaar en zooooo mooi.

ooops volledig off-topic zie ik nu. Sorry. Maar niemand stoort zich toch aan zo'n mooi plaatje ? ;-)

Check de insert van het broodje eens. Ff en stereo jack de tip en ring doorverbinden en in de insert steken.
Veel voorkomend soundtracs probleem die inserts.

bedankt voor de tip, ik zal het eens proberen, maar ik ben bang dat er meer aan de hand is; af en toe heb ik signaal, vooral als ik hard instuur, wat vervolgens krakend uitsterft. het kanaal kan ook niet uitgezet worden (de on knop is permanent aan)

studer-961-686504.jpg

Dit is nog redelijk betaalbaar en zooooo mooi.

ooops volledig off-topic zie ik nu. Sorry. Maar niemand stoort zich toch aan zo'n mooi plaatje ? ;-)

een mooi plaatje van een studer is altijd welkom :okdan:

Wat je beschrijft is precies het insert verhaal. Alleen dat de mute altijd uit is weer niet. Kan weer met je mute groepen te maken hebben.
Maar ach een kanaaltje meer of minder maakt niet uit toch?

Vanavond eindelijk de Megas kunnen testen.
patchbay/multis naar 24 kanalen, 6 sends en 8 returns op de group injects in 1 keer werken.
Om ff de noise, aardelus toestand te checken ff een akg4400, pcm91, setje sde3000's en een dp2 aangesloten..Amper noise en/of brom te horen. Ik had een basis noise waar ik mee kon leven, bleek het een waves kramer plug-in te zijn op mn kick channel vanuit Live 8)

echt waanzinnig dit na mn Dayner ervaringen.

gefeliciteerd :) fijne tafel he.. en die sliders gaan zo lekker smooth enz

ik heb er inmiddels een paar nummertjes mee gemaakt, maar voor mij hadden de pre's wel een iets groter bereik mogen hebben, maar ok maakt ook niet veel uit verder

wat ik me trouwens afvraag; is het voor die VU meters fysiek eigenlijk slecht als ze veel in het rood staan, dat je ze hoort tikken tegen hun begrenzing zeg maar.. ik neem aan dat die dingen ook kunnen doorbranden of hoe werkt dat met inductie ofzo..

anyway ik ga weer even lekker mixen ermee :okdan:

zo ik heb m inmiddels alweer een jaar staan en nog steeds helemaal dol op dat ding :luv:

de laatste tijd begint enkel de voeding vervelend te doen, de +17V wil nog wel eens niet opstarten,
ook al eens tijdens de mix :frons:. van binnen ziet alles er op het oog goed uit, connectors gechecked.
de vlakke hand methode werkt wel als tijdelijke methode.. iemand een idee?

Voeding eens volledig doorsolderen, of op z'n minst de hele +17V lijn.

Als die lijn soms niet mee wil opstarten, kan ze tijdens het gebruik ook plots uitvallen. En afhankelijk van het ontwerp van de voeding kan de -17V lijn dan hééél nare dingen gaan doen!

Als je er op moet slaan? Dan zal het wel een los soldeerpuntje zijn.

Voeding eens volledig doorsolderen, of op z'n minst de hele +17V lijn.

Als die lijn soms niet mee wil opstarten, kan ze tijdens het gebruik ook plots uitvallen. En afhankelijk van het ontwerp van de voeding kan de -17V lijn dan hééél nare dingen gaan doen!

dank voor het meedenken :) ik ga de voeding zo meteen maar even helemaal doorsolderen.
ja , tijdens de mix is die ook al uitgevallen, zo van pfieeeuw - stilte. jammer van de opname. werkt echt de-inspirerend

Back