hoi forumleden;
ik heb vd week een soundtracs megas stage mixer op de kop getikt
ben er heel blij mee, maar een paar dingen zijn me nog niet duidelijk:
er zitten 2 matrix modules in, wat kun je hiermee in de mix? zijn ze evt te vervangen voor extra kanalen?
zoja, waar zou je losse kanalen kunnen kopen en:
hoe kun je de broodjes eruit halen indien nodig, ik zie nergens schroeven zitten, daar zijn strips over heen gemonteerd..
ik zou ook graag de zij flappen en armsteun tijdelijk verwijderen ivm ruimtegebrek, maar wederom: geen schroef te bekennen..
voor de rest een te gek ding, heeft 6 mute groepen , superhandig.
en stil ook.. als ik alles vol open zet hoor ik niks..geen ruis.. bijna griezelig
zodra de pijn in mn rug over is ga ik alles aansluiten
ik hoop dat meer mensen hier ervaring met deze bak hebben, er valt niet zo heel veel info over te vinden.
o ja schema's zijn ook altijd welkom!
groeten soul c
ik heb vd week een soundtracs megas stage mixer op de kop getikt
ben er heel blij mee, maar een paar dingen zijn me nog niet duidelijk:
er zitten 2 matrix modules in, wat kun je hiermee in de mix? zijn ze evt te vervangen voor extra kanalen?
zoja, waar zou je losse kanalen kunnen kopen en:
hoe kun je de broodjes eruit halen indien nodig, ik zie nergens schroeven zitten, daar zijn strips over heen gemonteerd..
ik zou ook graag de zij flappen en armsteun tijdelijk verwijderen ivm ruimtegebrek, maar wederom: geen schroef te bekennen..
voor de rest een te gek ding, heeft 6 mute groepen , superhandig.
en stil ook.. als ik alles vol open zet hoor ik niks..geen ruis.. bijna griezelig
zodra de pijn in mn rug over is ga ik alles aansluiten

ik hoop dat meer mensen hier ervaring met deze bak hebben, er valt niet zo heel veel info over te vinden.
o ja schema's zijn ook altijd welkom!
groeten soul c

zwaar klote dus,
rare gasten
klinkt ook ok maar de eq is net wat minder smeuig
ik vind het high end mag er ook wezen trouwens bij deze tafel!