cns
sfm
Ik ben al ff uit de studio en zit er nu weer even in, maar alle jezus... ik ben
aan het worden denk ik...
Ik heb een drum vst plugin voor mijn kick, deze poept alleen maar stereo uit, dit wil ik gelijk naar mono hebben, maar ik kom er met geen mogelijkheid uit. Als ik een mono group heb aangemaakt, hoor ik de kick alleen links... Opzich logisch maar hoe krijg ik dat ding gewoon in het midden? Ik snap er werkelijk geen kut van... In Ableton is het allemaal niet zo moeilijk, maar ik wil dit gewoon in Cubase voor elkaar krijgen. het lijkt me toch sterk dat ik de kick moet bouncen en dan deze op een mono spoor ga afspelen...
De frustratie vliegt hier gelijk alweer tegen de muur aan...
aan het worden denk ik...Ik heb een drum vst plugin voor mijn kick, deze poept alleen maar stereo uit, dit wil ik gelijk naar mono hebben, maar ik kom er met geen mogelijkheid uit. Als ik een mono group heb aangemaakt, hoor ik de kick alleen links... Opzich logisch maar hoe krijg ik dat ding gewoon in het midden? Ik snap er werkelijk geen kut van... In Ableton is het allemaal niet zo moeilijk, maar ik wil dit gewoon in Cubase voor elkaar krijgen. het lijkt me toch sterk dat ik de kick moet bouncen en dan deze op een mono spoor ga afspelen...
De frustratie vliegt hier gelijk alweer tegen de muur aan...