Anthony D - Vuy Blanco (Brainrave massive!)

AnthonyDavid

Null Wave
https://soundcloud.com/anthonydavid94/anthony-d-vuy-blanco/comment-198154119

Ik heb deze track deels in mijn ondergoed gemaakt. :kroon:

[op laptop]
Ik heb me vermaakt! Goed gedaan, verveelt nergens en innovatief gebruik van sounds. Releasen die handel?

Nice track! Alleen voelt die percussie aan als 1 grote fill. Dat vind ik wat minder. Hij doet mij denken aan the Prodigy... :)

[op laptop]
Ik heb me vermaakt! Goed gedaan, verveelt nergens en innovatief gebruik van sounds. Releasen die handel?

Ik hoop dat ik daar klaar voor ben. Op een serieus label bedoel ik dan. Ik ga eraan werken, die demo dan.

Nice track! Alleen voelt die percussie aan als 1 grote fill. Dat vind ik wat minder. Hij doet mij denken aan the Prodigy... :)

Die Prodigy vergelijking heb ik al heel vaak gehoord. Zal wel die offbeat gitaarstab zijn. I am the god of helfire and I bring you... FIYAAA!

Over de percussie: die kan op het moment niet spastisch genoeg. Smaak dingetje denk ik? :okdan:

leuke track man, alleen het einde is te abrupt.. Je kon er toch iets moois van maken.. Voor de rest, well done !! ;)

Je hebt wel gelijk! Ik was van plan om een hele harde feedback noise op het einde te doen, maar dat leek me toch overbodig. Na die 5 minuten is voor mij de spanning er ook wel uit.

Nou ik hoor het al, jij moet vaker tracks in je ondergoed maken :D

De beats zijn heerlijk! Heb ik echt van zitten genieten. Doet mij meer aan Aphex Twin denken trouwens.

De 'baslijn' is wel een heel braaf zaagtandje, zou je die niet wat ruiger maken?

Prachtig! Meer daarvan!
Grote Prodigy fan hier trouwens.
Wat heb je zoal gebruikt om deze track te maken?

Geinig. Percussie is tof. De kick vind ik wat minder, die zou een stuk dieper mogen zijn in plaats van de droge tok die het nu is.

Voor de kick heb ik weinig moeite gedaan, maar het moest een old skool warehouse vibe hebben dus ik was redelijk tevreden.

Nou ik hoor het al, jij moet vaker tracks in je ondergoed maken :D

De beats zijn heerlijk! Heb ik echt van zitten genieten. Doet mij meer aan Aphex Twin denken trouwens.

De 'baslijn' is wel een heel braaf zaagtandje, zou je die niet wat ruiger maken?

Ik probeer vooral mezelf te zijn maar de invloeden blijven altijd hè. De baslijn is inderdaad wat braaf. Daar geef ik je dan ook maar gewoon gelijk in, maar met 1 monosynth kom je niet altijd ver.

Prachtig! Meer daarvan!
Grote Prodigy fan hier trouwens.
Wat heb je zoal gebruikt om deze track te maken?

Atari Cubase, Akai S1000, 101, compressor. Mixer. Quadraverb. 2 plaatjes ofzo weenie. Alles is puur Akai eigenlijk.

Ik had m eindeloos kunnen zitten uitwerken ofzo maar ik wilde voor de verandering een keer een track binnen een paar dagen af hebben. 1 take en GO.

Thanks voor alle feedback tho, meer meer meeeeeerr! :kroon:

Back