synthana Ouwe rot Lid sinds 2 januari 2011 Berichten 627 Locatie Den Bosch 30 augustus 2014 #21 Pro-Logic schreef: De foto toont de juiste Jarre gear Zie meer... En dan natuurlijk deze bovenop de 310 . . . EMS 3.jpg Attachments EMS 3.jpg 148,3 KB · Bekeken: 84
Pro-Logic schreef: De foto toont de juiste Jarre gear Zie meer... En dan natuurlijk deze bovenop de 310 . . . EMS 3.jpg
E Ernst_Hill Gepokt en gemazeld Lid sinds 10 september 2003 Berichten 8.088 30 augustus 2014 #22 Jarre liefhebberij grenst aan autisme..Ik ken geen club volk die zo methodisch nadoet wat Jarre doet.
Jarre liefhebberij grenst aan autisme..Ik ken geen club volk die zo methodisch nadoet wat Jarre doet.
Hanz Anonieme Analogist Lid sinds 17 januari 2003 Berichten 13.807 Locatie Mijn eigen kleine universum 30 augustus 2014 #23 ralphvanzeel schreef: Jarre liefhebberij grenst aan autisme..Ik ken geen club volk die zo methodisch nadoet wat Jarre doet. Zie meer... bepaalde gitaristen, m.n. U2 adepten... maar dan niet met Jarre natuurlijk
ralphvanzeel schreef: Jarre liefhebberij grenst aan autisme..Ik ken geen club volk die zo methodisch nadoet wat Jarre doet. Zie meer... bepaalde gitaristen, m.n. U2 adepten... maar dan niet met Jarre natuurlijk
E Ernst_Hill Gepokt en gemazeld Lid sinds 10 september 2003 Berichten 8.088 30 augustus 2014 #24 Hanz schreef: bepaalde gitaristen, m.n. U2 adepten... maar dan niet met Jarre natuurlijk Zie meer... Ja idd die heb je ook, U2 the Edge adepten...en Depeche Mode heeft ook zo'n clubje.
Hanz schreef: bepaalde gitaristen, m.n. U2 adepten... maar dan niet met Jarre natuurlijk Zie meer... Ja idd die heb je ook, U2 the Edge adepten...en Depeche Mode heeft ook zo'n clubje.
Hanz Anonieme Analogist Lid sinds 17 januari 2003 Berichten 13.807 Locatie Mijn eigen kleine universum 30 augustus 2014 #25 Ach, ieder z'n hobby...
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 30 augustus 2014 #26 dat had je ook met hendrix... dan kwam er een puistenkop met z´n gitaar en versterker bij mij met de mededeling, ik wil net zo´n geluid als hendrix. mijn antwoord was dan, dan moet je eerst leren spelen als hendrix... ( het kostte wel klanten....)
dat had je ook met hendrix... dan kwam er een puistenkop met z´n gitaar en versterker bij mij met de mededeling, ik wil net zo´n geluid als hendrix. mijn antwoord was dan, dan moet je eerst leren spelen als hendrix... ( het kostte wel klanten....)
E Ernst_Hill Gepokt en gemazeld Lid sinds 10 september 2003 Berichten 8.088 30 augustus 2014 #27 j.baars schreef: dat had je ook met hendrix... dan kwam er een puistenkop met z´n gitaar en versterker bij mij met de mededeling, ik wil net zo´n geluid als hendrix. mijn antwoord was dan, dan moet je eerst leren spelen als hendrix... ( het kostte wel klanten....) Zie meer... haha..
j.baars schreef: dat had je ook met hendrix... dan kwam er een puistenkop met z´n gitaar en versterker bij mij met de mededeling, ik wil net zo´n geluid als hendrix. mijn antwoord was dan, dan moet je eerst leren spelen als hendrix... ( het kostte wel klanten....) Zie meer... haha..