Toch een vreemde situatie, eerst een rekening van €600 presenteren en dan na wat klagen toch kosteloos repareren (tenzij ik het verkeerd heb begrepen).
Waarschijnlijk hadden ze 'm al gerepareerd en konden ze niets anders dan 'm retour sturen.
Ik heb zelf overigens positieve ervaringen met (gratis) reparatie bij Elektron maar de communicatie gaat inderdaad wat stroef.
ik denk dat het eerder een gevalletje interne miscommunicatie is geweest.
Dat ze er ff naar hadden moeten kijken maar dat hij door een misverstand gerepareerd is.
Ik denk dat Elektron met moeite de enorme berg succes van de laatste tijd heeft weten te verwerken, iets waar ze ook publiekelijk excuus voor hebben gemaakt en waar ze zich zeker bewust van zijn. Helpt dat? Jouw Machinedrum is gratis gerepareerd. Ik zou zeggen dat het helpt.
Het zijn eigenheimers, net als RME soms wat stroef, maar met het hart op de goede plaats. En ze maken fantastische dingen.
Ik denk ook dat het een miscommunicatie geweest moet zijn... Het is idd een kleine onderneming, ze hebben geen grote communicatie/marketing afdeling zoals sommige groten die onmiddelijk op iedere email kunnen antwoorden...
Ze hadden hem waarschijnlijk idd al voorzien van een nieuw moederbord en kunnen je daar niet voor aanrekenen omdat jij alleen maar een offerte gevraagd had. Terug het oude moederbord erin steken zou hun ook alleen maar tijd & geld gekost hebben (en nog wat slechte kritiek om een aantal fora... Verstandige & logische keuze dus...
Voor de rest heb ik alleen maar positieve ervaringen met Elektron. Die maken tenminste nog echte instrumenten voor/door muziekanten, komen innoverend uit de hoek en ondersteunen hun instrumenten jarenlang. Ze brengen jaren nadien zelfs nog nieuwe features uit. (Heb je dat al bij Roland gezien?) Of zoals hierboven al staat: Bij Elektron hebben het hart op de goede (muziekanten) plaats.
Ik weet niet waar je het van haalt dat er veel negatief gedaan wordt over Elektron? Denk je er nu nog altijd zo over?
Indien dat zo zou zijn, zou ik je Elektron gear toch maar snel verkopen (nu hij nog werkt) en bvb een van de vele romplertje kopen van Roland (met een naam die verwijst naar hun glorieus en roemrijk verleden...). Die zullen zeker en vast je gear gratis repareren na de garantieperiode.. of op zijn minst snel een vriendelijk mailtje sturen dat dit helaas niet mogelijk zal zijn... }:o)
Ik ben erg tevreden met Elektron, maar heb ook geen problemen gehad tijdens de lastige periode(tussen AK en tot een tijdje na lancering AR). Het Elektron-forum is erg levend, en daar was toch wel flink wat onweer te zien. En dus een boetekleed van Elektron, waarvoor hulde. En zoals ik zei, niet hulde wegens het door het stof gaan, daar heeft uiteindelijk niemand echt wat aan, maar vooral hulde voor het feit dat ze het echt lijken te hebben begrepen en de service weer prima lijkt.
En die Elektrons? Die blijven gewoon lekker hier :p
Tja, dan heb ik toch maar een paar jaar plezier gehad terwijl jij zat te wachten en krijg ik gewoon gaandeweg nieuwe features en nog meer plezier. Agile development noemt dat geloof ik...
Ik kan niet zeggen dat hun instrumenten stabiliteits issues hebben bij de release. Het is gewoon toevoegen van nieuwe features, machines, shortcuts die de workflow nog sneller maken etc...
Ik ben iig al meer dan 10 jaar een happy gebruiker van hun instrumenten en zou het iedereen aanraden...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.