Modularsynthesizers.nl

chielos

...
Iemand bekend met deze webshop? Misschien van een forum lid?
Ik kende hem iig nog niet!

Modularsynthesizers.nl

Deze week nog een MN Maths bij besteld, snel en goed verpakt bezorgd. Wat mij betreft prima winkel dus!

Ja, en ook wat besteld een tijdje geleden.
Jammer dat hun aanbod en voorraad nog niet heel erg groot is.

.nl en dan alles in het Engels...

Prima winkel, goeie ervaringen mee.
Assortiment is OK, prijzen ook goed, en snel en netjes ingepakt verzonden.

telt de mening van iemand zonder directe ervaring ook?
de site ziet er prima uit, de toon en de achtergrondinformatie laat ook zien dat het hier om een liefhebber gaat met kennis van zaken.
maar (omdat meerdere mensen het toch over de prijzen hebben) de prijs heeft me tot nu toch tegengehouden om iets te bestellen. ik snap best dat het moeilijk is om scherpe prijzen te hanteren en een heel uitgebreide voorraad aan te houden, maar hier is de voorraad toch enigszins beperkt en liggen de prijzen hoger dan bij sommige andere europese aanbieders. waar ik ook nog maar heel weinig heb aangeschaft trouwens, omdat de USA, met enkele aanbieders die wel heel veel op voorraad hebben en de dollar, toch aantrekkelijker is.
voor mij dan.

maar ok, dat is dan van buitenaf en over het prijsniveau. dat maakt iedereen voor zichzelf uit, of ie wat meer uitgeeft om dicht bij huis te halen.

Het is wel lekker dicht bij huis
Qua service Altijd handig
Neem aan dat er connecties zijn met oudgediende van ons mooi forum?

Tsja dat is erg afhankelijk van wat en hoe je koopt.
ik kan me af en toe een module veroorloven, dus als ik geen verzendkosten hoef te betalen omdat ik ff op de fiets kan springen dan scheelt dat toch weer 12 eypo! prijzen zijn wel redelijk hetzelfde als bij sneiders toch? soms zelfs iets goedkoper.

Tsja dat is erg afhankelijk van wat en hoe je koopt.
ik kan me af en toe een module veroorloven, dus als ik geen verzendkosten hoef te betalen omdat ik ff op de fiets kan springen dan scheelt dat toch weer 12 eypo! prijzen zijn wel redelijk hetzelfde als bij sneiders toch? soms zelfs iets goedkoper.

ja, volkomen logisch. en misschien ga ik dat in de toekomst ook doen. in het begin heb ik eerst gespaard en toen het meeste in 2 of 3 keer gekocht. daardoor loonde het echt om wat verder te fietsen ;)
wat ik al zei, als je leest op de site, krijg ik ook de indruk dat je echt van een mede-modular fanaat iets koopt en niet van een dozenschuiver.

Wat prijsniveau betreft scheelt het inderdaad misschien welke module je wil. Ik heb 'n Maths mij hun gekocht voor totaal 302 euro (incl. verzenden). Bij Schneidersladen was ik op 2 cent na exact hetzelfde kwijt geweest. Ik vind het persoonlijk dan toch belangrijk om een kleine Nederlandse onderneming te "steunen". Geeft hun ook de kans om uit te breiden en op termijn misschien nog meer een competitief alternatief voor de andere Europese winkels te zijn.

Wat voorraad betreft is het inderdaad jammer maar ook wel begrijpelijk dat ze niet alles op voorraad hebben. Als ze een Intellijel mult op voorraad gehad hadden had ik die nog bij mijn bestelling gedaan, maar los kopen met 12 euro verzendkosten vind ik ook minder interessant.

vind het jammer dat er zo weinig moduletjes te vinden zijn , links en rechts , met banabenstekkers.
zie er op hun site geen, jammer met die fenix gebruikers en buchla fans in den lande misschien ?
misschien overheen gekeken, of tips?

Het is al een paar keer genoemd, en dat is momenteel het enige wat ik een verbeterpunt voor deze webshop vind: de verzendkosten.
12 euro is best een stevig bedrag, en meer dan kostendekkend (ook al pakt Modularsynthesizers.nl echt keurig in - doos in doos).
Je ziet het wel vaker bij kleine webshops - er wordt hierbij door kleine ondernemers vergeten dat toch veel mensen hierdoor op het 'moment supreme' van het werkelijk bestellen afhaken - een psychologische drempel.
Volgens mij is het veel slimmer om een soort grens voor gratis verzenden in te bouwen, zoals Amazon, Bol, Bax, Coolblue, Rubadub etc. vrij succesvol doen.
In ieder geval merk ik bij mezelf dat ik daardoor juist vaak iets (of veel) meer koop...

De mogelijkheid van gratis afhalen vind ik dan wel weer sympathiek.
Maar het is geen winkel, dus je moet dan echt wel een afspraak maken - hoeft dus niet te betekenen dat je dezelfde dag de module in handen kan houden.

Ik ga er trouwens van uit dat de persoon achter Modularsynthesizers.nl hier meeleest - ik dacht dat hij wel een account heeft, maar niet enorm 'zichtbaar' actief is.
In ieder geval zeker een kenner en liefhebber, heb 'n paar keer prettig met 'm contact gehad.

Laatst gewijzigd:
Bij een vraag heb je snel antwoord, duidelijk een liefhebber.
Idd de verzendkosten zijn aan de hoge kant. Enigzins jammer want vanuit een andere shop bestellen in het buitenland zijn de verzendkosten nagenoeg vergelijkbaar. Als het kan bestel ik hier want zie graag een shop in Nederland.
Hoop dat het assortiment uitgebreid wordt maar dat zal wel met de tijd groeien.

Oh ja, op moment van bestellen had Schneidersladen de Maths trouwens niet op voorraad en zij wel, dus het loont zeker om eens te vergelijken. Ik moet zeggen dat op een groot bedrag dat tientje of wat wat zij meer zouden vragen voor mij niet de doorslag geeft. Ik heb inderdaad liever een groeiende leverancier in NL die hopelijk door de bulk van bestellingen daardoor ook weer scherper in prijzen en verzendkosten kan worden...

Ik vind t een prima shop. Heb er ook dingen in pre-order (gehad) en dat gaat allemaal perfect (wellicht was ik de eerste in NL die en Erbe Verb had :P ). Wat die prijzen betreft: dat zei een andere noedelaar laatst ook en toen ben ik weer eens een lijstje producten gaan vergelijken met Schneiders. Het scheelt enkele euro's. Soms is de een duurder, andere keren de ander.

Er zijn wel wat vebeterpunten: de verzendkosten (zijnjvegelijkbaar met laten versturen vanuit D dus het lijkt er sterk op dat Schneiders (voortdurend) in de gaten gehouden wordt. Maar dat is dus niet eerlijk naar de koperds.

Verder vind ik de voorraad informatie nogal shitty. Soms staat t er wel bij en soms niet. Maar je ziet het pas als je echt op de productpagina bent. Bij Schneiders en EFN - als we dan toch aan t vergelijken zijn - is dat op de overzichtspagina.

vind het jammer dat er zo weinig moduletjes te vinden zijn , links en rechts , met banabenstekkers.
zie er op hun site geen, jammer met die fenix gebruikers en buchla fans in den lande misschien ?
misschien overheen gekeken, of tips?

Ik was ook op zoek naar iets wat niet op de site stond en heb toen gewoon even een mailtje gestuurd. Hierna is het voor mij besteld en netjes bij me afgeleverd.
Tot nu toe een goede ervaring met deze shop en zou er zo weer iets aanschaffen.

Back