jayoverdose
Ouwe rot
150 audio kanalen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je hier misschien iets aan: https://www.steinberg.net/en/suppor...ails/kb_show/optimizing-windows-for-daws.html
150 audio kanalen?
Ik ben sinds vandaag ook over op een nieuw systeem met Cubase 7.5. Helaas een groot drama. Het is niet mogelijk om projecten die in Cubase 5 op een simpeler systeem draaiden, uberhaupt te draaien!
Ik draai op een Supermicro X10SRL-F moederboard, met een Intel E5 v3 processor. Alle opties die hieronder genoemd zijn, heb ik al geprobeerd, maar mijn asio balk blijft zoals de bijgevoegde afbeelding. Dit project gebruikt maar 2 softsynts (ez drummer en trillian), en verder een kleine 150 audio kanalen met wat fabfilter eq's.
Mijn audio converters zijn 2 Lynx AES16e pcie kaarten met een Lynx Aurora 16.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Een vriend van me heeft een vergelijkbare setup, en ook hetzelfde probleem.
ik had hetzelfde probleem en bij mij was de oplossing om asio guard in het cubase settings menu te deactiveren.
domme opmerking misschien, maar hoe staat je buffer?
Wat ook zou kunnen is dat fabfilter eq op 64 bits wat meer cpu verbruikt dan de versie die je gebruikt in cubase 5. 150 fabfilter eq's op je audiosporen kan best wat lusten natuurlijk.1024. hoger kan ik mijn audio kaarten niet instellen. Ben nu met Steinberg aan het mailen, want het lijkt er toch sterk op dat 7.5 gewoon een hele slechte asio handler is.