ik heb m'n muziekhoek anders ingericht, en een aantal modules mogen weer verder 
voor alles geldt (tenzij anders vermeld) : incl. voeding, uit rookvrije omgeving, technisch in orde.
het is natuurlijk wel 5de hands spul compleet met rackoor schade, krasjes enz
alles kan bij mij geprobeerd worden, als het verzonden moet worden , test ik het zelf nog een keer voor de zekerheid. opsturen is 6,75 verzendkosten erbij per 10 Kg
lexicon alex (met ingebrande schaduwen) mooie plate reverbs 45
alesis microverb 4 45
monarch eem3000 delay (inwendig een beetje naar mijn eigen smaak afgesteld, frontingang is niet helemaal lekker) 35
aria dex1000 delay , veel aansluitingen, oa CV voor delaytijd 45
emu proteus2 de orkestrale module uit de reeks (ooit een andere -niet orginele- voeding ingebouwd,
werkt alweer jaren prima, zit met tape aan elkaar (wel stevig) ) 45
alecto ae-500 BBD delay klink best lekker 45
digitech vocalist 45
en nog een stapeltje defect spul (zonder voedingen) :
alesis quadraverb
boss me5
TC g-major
digitech tsr-24
dit is dus allemaal kapot en mag weg voor 40 samen
dan is er nog m'n ouwe mixer, soundtracs rx8 32:8:2
30xmono 2x stereo 6aux 4xstereogroepen 4xstereo fx return, voeding ca 2 jaar terug vernieuwd
houten zijkantjes, originele niet meer aanwezig
hele compacte mixer voor het aantal kanalen met een fijne sound
minpunten: 1 knop en 1 fadercap weg, 1 kanaal is de eq brak en stuk of 6 kanalen kraakt de fader
bij bewegen. mag weg voor 180
verder heb ik nog een Roland M240 line-mixer , toch net te groot voor mij om mee te jammen,
compacte 24 kanaals mixer 4x aux send super nette staat en fijne klank 100
ik denk dat er binnenkort nog wel wat spul bijkomt
qua ruilen roep maar wat
mijn interesse gaat vooral uit naar een klark teknik dn27a equalizer,
een oberheim matrix1000 synth, kleine bandrecorder spoelen (13cm) liefst metaal, percussie instrumenten zeker ook altijd welkom

voor alles geldt (tenzij anders vermeld) : incl. voeding, uit rookvrije omgeving, technisch in orde.
het is natuurlijk wel 5de hands spul compleet met rackoor schade, krasjes enz
alles kan bij mij geprobeerd worden, als het verzonden moet worden , test ik het zelf nog een keer voor de zekerheid. opsturen is 6,75 verzendkosten erbij per 10 Kg
lexicon alex (met ingebrande schaduwen) mooie plate reverbs 45
alesis microverb 4 45
monarch eem3000 delay (inwendig een beetje naar mijn eigen smaak afgesteld, frontingang is niet helemaal lekker) 35
aria dex1000 delay , veel aansluitingen, oa CV voor delaytijd 45
emu proteus2 de orkestrale module uit de reeks (ooit een andere -niet orginele- voeding ingebouwd,
werkt alweer jaren prima, zit met tape aan elkaar (wel stevig) ) 45
alecto ae-500 BBD delay klink best lekker 45
digitech vocalist 45
en nog een stapeltje defect spul (zonder voedingen) :
alesis quadraverb
boss me5
TC g-major
digitech tsr-24
dit is dus allemaal kapot en mag weg voor 40 samen
dan is er nog m'n ouwe mixer, soundtracs rx8 32:8:2
30xmono 2x stereo 6aux 4xstereogroepen 4xstereo fx return, voeding ca 2 jaar terug vernieuwd
houten zijkantjes, originele niet meer aanwezig
hele compacte mixer voor het aantal kanalen met een fijne sound
minpunten: 1 knop en 1 fadercap weg, 1 kanaal is de eq brak en stuk of 6 kanalen kraakt de fader
bij bewegen. mag weg voor 180
verder heb ik nog een Roland M240 line-mixer , toch net te groot voor mij om mee te jammen,
compacte 24 kanaals mixer 4x aux send super nette staat en fijne klank 100
ik denk dat er binnenkort nog wel wat spul bijkomt
qua ruilen roep maar wat
mijn interesse gaat vooral uit naar een klark teknik dn27a equalizer,een oberheim matrix1000 synth, kleine bandrecorder spoelen (13cm) liefst metaal, percussie instrumenten zeker ook altijd welkom