Nog 1 uurtje te gaan (CR-78)

Hartklopping momentje idd.. 7 seconden voordat het te laat is nog je bod verhogen en dan nog niet de winnaar..
Er schijnen mensen verslaafd te zijn aan de adrenaline rush die dit geeft..

ik zie de laatste tijd steeds meer (opvallend) items hoog eindigen en dan vrolijk 3 dagen later weer aangeboden worden..dat betekend A) dat iemand in opdracht van de verkoper mee zit te bieden B) dat koper niet over de brug komt of iets anders waar ik geen vinger op kan leggen. Dus bied gewoon je eigen budget, mis je dan doe je de volgende ronde weer mee of bied op een ander item.

ja, vriendjes met een reserve tot de vraagprijs o.i.d. kan je bieden tot je een ons weegt, maar win je nooit tenzij je de vraagprijs haalt. EBAY 1:1

en dan te bedenken dat zo´n ding absoluut nergens naar klinkt....

plok, plok klipperdie, klipperdie, plok ,plok. shh, shh, plok, plok, enz. ect.

:mega:

opgevoerde orgelrhythmbox :P

sinds Adult dat ding helemaal heeft leeggezeogen incl alle factory patterns
, kan ik er eigenlijk niet meer naar luisteren.

Wel leuk om bijv die hihats in een mix te plakken, maar in zijn geheel als box,,,njet

Ik ben nog altijd wel groot liefhebber van de CR78.
Maar bijna 1000,- zou ik er niet voor over hebben.
En al helemaal niet zonder programmer.

Het zijn leuke maar beperkte bakken, ik ben bij de 500 euro al afgehaakt. Wellicht als je een muzikant bent met een berg geld maar voor 1000 euro verwacht ik wel iets te kopen wat ik in bijna al mijn tracks verwacht te kunnen gebruiken.

Zou er ook tape-sync op zitten? :D Wel ontzettend mooi stukje historie :mega:

En te koop ook nog hè. :D Al dien je de prijzen wel op te vragen. En hem uit Los Angeles hierheen te laten komen: http://antiquitymusic.com/store/index.php?route=product/product&path=94_106&product_id=475

Die luitjes hebben nog veel meer staan op hun site.

Persoonlijk vind ik die Novachords ook wel iets hebben. Maar zie mijzelf zo'n ding echt niet weer helemaal in goede staat krijgen: http://antiquitymusic.com/store/index.php?route=product/product&path=94_109&product_id=423

Back