[Dark Minimal] Mute - Acid Trip & Hypnotize

Is het de bedoeling dat we 1 van de 2 versies kiezen?
In dat geval kies ik voor een combinatie van beide met dezelfde lengte :)

Sfeerische plaat, zou het wel doen in actiefilms tijdens de suspense...

ik heb ook het gevoel dat ik naar twee versies van één track luister.
Ik vind hem wél tof!
Lekker sfeertje. misschien dat je op sommige stukken die bassline wat meer naar achter kan drukken met een lowpassfilter. hij is wel erg aanwezig gedurende de hele track(s).

in die eerste track pompt de kick continue, heel vermoeiend.

in die tweede track past de gepolijste kicksound niet bij de gruizige ms20 sound.

Klikt lekker... die plop/klikjes in de beat vind ik vet.. maakt het subtiel swingend..

Met name de stukken zonder beat klinken erg sfeervol :okdan:, maar in zijn geheel vind ik het persoonlijk wat te minimaal; het gaat niet echt ergens heen voor mijn gevoel. Wat afwisseling in de drums en akkoorden zou het wat interessanter kunnen maken.

Thanks voor de (opbouwende) feedback!! De tracks hebben inderdaad veel overeenkomsten qua sound design en productie. Zijn ook in dezelfde maand gemaakt :P
Maar ik vind echter niet dat deze 2 tracks samen 1 zouden kunnen vormen. Daarvoor verschillen ze denk toch teveel qua beweging en ritme.

Tof, die comment over de filmmuziek. Dat doe ik namelijk nu als opleiding :) Het lijkt mij ook erg vet om dit achter beeld; film of game te zien.

Mochten er hier dj's aanwezig zijn die deze track willen draaien, stuur me even een pm dan mail ik je de tracks door.

Mag ik een download link van de WAV?

Back